[Audio] Robie - Broderskap

Vår Hiphop - Audio & Video

[Audio] Robie - Broderskap

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
tyckte den här var riktigt bra! Lust o langa downloadlänk?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack:) tyvär, den enda feedback jag tycker man får i dagens läge är visningar på youtube. men ge det ett par dagar så kan jag nog ordna en länk åt dig?

Ja, de är tråkigt i dagens läge. Du förtjänar nfan mycket feedback! Ah tack, skulle va skitschysst! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hey! Jag är ganska så säker på att du fått rimmet "Barnsben, gravsten " från en av mina låtar! Fast det är klart jag kan ha fel, vore kul om du bekräftar om det är eller inte är så - jag gillar som vanligt allt du gör i låten, känslan sitter lite extra bra i denna.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
? driver du eller haha. lyssnar inte på dina låtar. haha sjukt

Du har nog glömt det, men du kommenterade nått i stil med "Fet låt den tankas ner på min mp3" eller något i den stilen. Men det var många år sen du sa det.

Men för att svara på din fråga Robie: nej jag driver absolut inte.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
lol

Jag är rätt säker på att du har stulit "tårarna / gårdarna" från mig.

Bra lyrik i denna!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
haha shit! haha aa eller hur olzen, sorry för det:) tack så mycket^^

uppp

Tungt robie, fortsätt droppa! :)

btw, när kommer ditt album? väntat som ett as haha.
tack! de kommer inte släppas, allting har legat inspelat sen i september förra året. men pga seperationen & att man blev bostadslös bla så rann hela arbetet ut i sanden. har ingen lust eller ork att sätta mig & mixa låtarna idag. men min tanke är iafall att kanske spela in dom igen & släppa dom en efter en när jag känner för det.