Tackar riktigt kul att höra :)
Text
Vers1
Du och jag och singellivet, Ingenting blev som vill ville Killarna dom springer till dig, Slukas utav vimmelbilder Känn mig som ett stort vakuum, Ändrad relationsstatus Raderad från fotoalbum. Ingenting kan tas för givet
Känns som att vi två har landat, 5galaxer från varandra 5 minuter, knappt en mil men ändå ser man knappt den andra Skadedrabbat tvåmanslag, Jag hoppas att du kom tillbaks men oddsen att vi träffas nu är 1 emot en halv miljard//
Reff...
De skadar oss båda. Men ingen av oss kan förlåta. Säger, oh oh oh, oh oh oh. Ja ville inget annat. Än att vara tillsammans. Nu e de så åh åh, åh åh åh.
Vers2
Onykter och kvävs med känslan, Olyckan kom sällan ensam Pennan pappet skriver ut dom, Orden som jag bär på hjärtat Drunknar då den floden kommer, Av separation o ångest bränner bron men känn dig ändå vandra runt i blodomloppet
Jag dividerar våra känslor med varandra, Kommer aldrig kunna sänka de vi hade till nån annan min andra halva e du, min andra halva e borta Min andra halva drog ,då den andra halvan somna
Försöker tänka klart, Försöker få nåt gjort Försöker vända blad men allting går för fort Nu är de du och han, Nu är de slut på allt och hela världen rasa samman sedan du försvann
Reff & Stick
|