Helt missat att denna låg ute. Tack så mycket för kommentarerna. Slänger upp texten också. Här har ni! Kan va nåt fel här och var, inte orkat ändra sen jag spela in :) försöker skriva av mig försöker finna den känslan men kan inte sätta fingret hur jag mår men vill berätta jag är den tjejjen som ingen kan förstå och jag vet det men jag kan inte förklara ändå det finns så många ord men kan inte bilda tal vill kunna sätta språk på smärtan och vem är jag det finns bara en tomhet, det är tomt överallt säg mig, hur fan ska jag leva om jag inte är stark vill inte dö, men vill inte leva som jag gör nu blir det inte bättre kommer jag kollapsa till slut jag vill kunna fixa allt, skolan och sen en framtid men just nu är det bara svart, jag kan bara se dåtid måste blicka framåt men jag vill bara blunda pendlar mellan rädsla och panik, men jag struntar i att försöka bli bättre, isolerar mig istället för det bästa jag vet är att begrava mig under täcket ångesten blir tyngre, och jag får mera piller jag borde men är inte redo att bearbeta minnen allting är kvar, alla minnen all den sorg som jag bärt i flera år, som nu kommer loss och jag ser på mig själv, hur allt yttrar sig i ilska skyller på min diagnos, när mitt liv börja svikta o jag saknar min familj som jag flyttat ifrån men har en underbar sambo och en familj därinpå folk som bryr sig om mig, men jag kan inte känna jag blir galen på mig själv hur jag hanterar min smärta jag vill bara höra, nån jag litar på som säger att om jag bara kämpar på, så kommer det bli bättre
www.myspace.com/lizenmusic