[Audio] CCC - Ekot av hjälp (Atomic Beats for Shadowville Productions) Detta är första gången jag provar rappa så var inte alltför hårda med kritiken ;) same goes for the mix !Vers 1Är ensam i regnet i väntan på mitt hjärtaMen lämnas istället för att dränkas i smärtaJa står i mitten själv i denna cirkel utav eldÅh det är aldrig nån som hör mig när ja skriker på hjälpSå jag skriver en vers - åh frågar mig självVarför du är kvar om jag plågar dig jämntHar gjort allt för att få mitt psyke tillbakaMen jag är inte han som hittar krysset på kartanSå Ja tittar på regnet som piskar emot backenÅh lyssnar på rösten som viskar om nattenFör det är svårt att se bland rökiga speglarMan ser aldrig djupare än vad ögat reflekterarÅh ja vill få mina vingar att slåMen jag missar det mål som jag hela tiden siktar påMen jag står kvar än åh letar åh väntarTills jag når dagen alla stenar är vändaReffJag saknar den tiden när du vakna brevid migJag hatade livet åh tog saker för givetMen du var mitt allt ------------ roten till glädjenStod rakt men jag föll ner i gropen jag grävdex2Vers 2Åh att andas är svårt när ingen annan förstårAtt tankar som sov väcks utav svarta molnSom rycker mig tillbaka åh jag ropar på hjälpMen de e svårt att bli hörd under broar man bräntÅh de spelar ingen roll även om en tid har gåttFör det är alltid samma saker som jag sitter här åh skriver omDet e mina tankar - ensam om nattenMin terapi gennom pennan åh pappretFör allting förändras åh det jag sa förutHar blivit stenkast i mitt nya glashusÅh jag vet att allting är mitt felJag målar massa bilder som ingen annan vill seSå om äpplet inte faller långt ifrån trädetSår jag mina frön vid backen i blåsväderÅh jag försöker tänka klart men enda känslan jag harÄr att livet tas ifrån mig som ett änglabarn