Oj vad gammalt, och ja jag skrev det på 2 röda det va därför jag gjorde det snabbt FÖR att få svar tillbaks så jag kunde lägga tid på de, och ni har inte en aning om varför jag dissar honom, jag hade feta gäster på ett släpp som aldrig blev av som jag fortfarande håller på knåpar på och eftersom jag själv inte tycker danish är dålig så frågade jag honom, kan du ta dig 2 minuter och spela in en sak, hade tagit 2 min men det skulle han ha pengar för, tanken var att han skulle svara vilket jag trodde och sedan sänka honom till graven med folk ni hade slickat röv på, och nej jag tänker inte nämna vilka, det kommer framstå senare, tyvärr har en av dom gått bort men fick inget svar så hur fan kan ni sitta o säga att Danish äter mig när han inte ens vågar svara?
Jag skyller inte på att jag la inte mer än MAX en timme på att skriva och spela in, det valde jag själv, och det var just därför ni skulle blivit "woooh" när jag svarat tillbaks på hans svar men han vågade inte svara så öppna förfan inte käften o säg att han äter mig när han inte svarat, och jag säger t.om att jag inte hatar hans musik, jag respekterar honom och har gjort i flera flera år och tyckt han vart bland dom bättre i svenska hiphop-scenen, just därför jag ville ha med honom på ett intro men när han pissar på mig bara för att jag inte nämnde vilka som kommer promota mig tycker jag det är lågt, har inget emot han egentligen men ni kan mäta själva, jag spelade in på ett behandlingshem med sämsta utrustningen man kan ha men nöjde med med det vill de tillfället eftersom jag bara ville få ut nått mot han och egentligen satt o jobbade på ett svar.
Och om ni tror att jag "dissade" honom för att få hype så tror ni helt fel, jag skickade länken i en kommentar på Danish facebook, en speedy länk som sedan nån annan laddade upp på youtube och skrev Duan - Danish Diss, Det var inte min tanke alls att "släppa" något som skulle spridas, mer att folk som läste just det inlägget han gjorde som jag skrev i skulle höra, så ta reda på lite skit innan ni öppnar eran käft jävla nötter.
|