I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Duan - Danish Diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-07-22 03:57

[Audio] Duan - Danish Diss

Nu är det beef, får se om han svarar.

http://www.speedyshare.com/yhNpx/Duan-Danish-Diss.mp3

2012-07-22 06:19

2012-07-23 20:23

2012-07-25 15:40
Rappare

2012-07-25 16:30
Varför svara på någon som är keff? :/
Wurrup?

2012-07-25 17:59
Du gjorde fan låtar med honom back in the days när han gick under namnet "Empa" & nu säger du att han är keff bara för att han vågade stå upp för sig själv & dissa Danish? Snacka om dubbelmoral. OM danish vill ha så jävla mycket hype hela tiden, så kanske han borde svara på dissar han får också. Nae, bara små 14åriga fjortis brudar som lyssnar på hans skit.

2012-07-27 14:19
Danish håller på med fet musik just nu och tror inte han vill spendera tid på någon som är, som underhållning sa, keff.

Lyssna på det senaste av han t.ex
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-07-28 03:44
Haha ska man skratta eller gråta? det är fan bara löjligt. SÅ fort folk dissar danish, då kommer folk och säger att personen är keff osv. MEN om danish är så hypad så ska han väl kunna ta sig någon minut och lägga ett svar? Han har till och med sagt i sina låtar att "vill folk beefa så är jag redo och svarar tillbaks". Danish har bara 14åriga brudar som jagar efter hans musik, och sen finns det snubbar som rövslickar honom också. just därför han är så "känd" också. pinsamt.

2012-07-28 14:05
danish äter duan, de min åsikt
My doctor think my eyes are bleeding

2012-07-28 17:52
Du är ju långt från dålig,
men tror du ger dig på för stort motstånd ^^ , peace

2012-07-28 21:00
Tung diss.............
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome
Producent

2012-07-28 23:45
Kefft! Inge personligt eller något! Om en med hype ska svara varför dissar han inte Maskinen eller liknande och hoppas på svar?

2012-07-29 14:44
Hörru, varför skulle han svara på dina keffa rader?
sämsta micken och beatat ever!
skrev du texten på 2 röda eller?

2012-07-29 22:43
Asså helt seriöst.. Visst Danish kanske äger han men de är väll hans låt som ska ha kritik här? Whoa har blivit helt fucktup faktiskt. Ni kan säga att Danish ägde han osv OM han svarar . Min åsikt

Till låten : Duan har riktigt skön röst gillar hans sätt att rappa på, texterna kan finslipas men gillar han dom så är de bara att acceptera :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2012-07-30 17:46
Tycker inte dissen är bra alls faktiskt, finner inget som man kan kalla välskrivet i den texten. Det låter även som han försöker krysta rösten så mycket som möjligt för att låta tuff (staxx wannabe?).

Danish har ingenting att vinna på att svara på denna battlen, denna kille är så många nivåer under danish att det inte ens är mätbart.
//TW

2012-07-31 02:56
Min åsikt på detta är att Danish borde svara.
Killen här bjuder upp på dans. tycker inte danish ska tacka nej till tangon ^^

väntar på svar innan jag ger min kritik
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2013-05-22 18:01
Oj vad gammalt, och ja jag skrev det på 2 röda det va därför jag gjorde det snabbt FÖR att få svar tillbaks så jag kunde lägga tid på de, och ni har inte en aning om varför jag dissar honom, jag hade feta gäster på ett släpp som aldrig blev av som jag fortfarande håller på knåpar på och eftersom jag själv inte tycker danish är dålig så frågade jag honom, kan du ta dig 2 minuter och spela in en sak, hade tagit 2 min men det skulle han ha pengar för, tanken var att han skulle svara vilket jag trodde och sedan sänka honom till graven med folk ni hade slickat röv på, och nej jag tänker inte nämna vilka, det kommer framstå senare, tyvärr har en av dom gått bort men fick inget svar så hur fan kan ni sitta o säga att Danish äter mig när han inte ens vågar svara?

Jag skyller inte på att jag la inte mer än MAX en timme på att skriva och spela in, det valde jag själv, och det var just därför ni skulle blivit "woooh" när jag svarat tillbaks på hans svar men han vågade inte svara så öppna förfan inte käften o säg att han äter mig när han inte svarat, och jag säger t.om att jag inte hatar hans musik, jag respekterar honom och har gjort i flera flera år och tyckt han vart bland dom bättre i svenska hiphop-scenen, just därför jag ville ha med honom på ett intro men när han pissar på mig bara för att jag inte nämnde vilka som kommer promota mig tycker jag det är lågt, har inget emot han egentligen men ni kan mäta själva, jag spelade in på ett behandlingshem med sämsta utrustningen man kan ha men nöjde med med det vill de tillfället eftersom jag bara ville få ut nått mot han och egentligen satt o jobbade på ett svar.

Och om ni tror att jag "dissade" honom för att få hype så tror ni helt fel, jag skickade länken i en kommentar på Danish facebook, en speedy länk som sedan nån annan laddade upp på youtube och skrev Duan - Danish Diss, Det var inte min tanke alls att "släppa" något som skulle spridas, mer att folk som läste just det inlägget han gjorde som jag skrev i skulle höra, så ta reda på lite skit innan ni öppnar eran käft jävla nötter.