[Audio] Hank-Min Dokumentär (Prod.Nelione) yess, var ett tag sen man var här nu men släpper en nu efter 3 års frånvaro pga plugg och annat :)Verser: HankMix: Eddie One Music SödertäljeProduktion: NelioneFörsta versenska berätta min saga, som en dokumäntär//föddes 88a gått den hårda skolan och blivit lärd//det finns inga tyglar inga regler om nått/direkt då man byggde livet byggde man ett slott//kan aldrig bli samma sak som det brukade va//då man lekte med vänner i gäng på gårdsplan//vissa drog till stan vissa valde en kartong//vissa valde sport och vissa börja om från noll//tårar som fallit ner från min tårkanal//men nu är livet annat varit i dödens-dal//jag lever bland minnen men sinnet är förflutet//blandat med ångest och mitt verk nere i djupet//ljuset är släckt, missat böcker som koranen//snortat i mig drömmar så jag blivit helgalen//fast i en gråzon, ett minfält som sprängdes//trodde himmelriket skulle gö mig till en ängel//Andra versenförsta vändan utomlands och sedan till huvudstan//jag mår bra och så men saknar min mor och far//saknar min brorsa skaffar utbildning och allt det där//undrar vart han står då jag slutligen träffat sankte per//jag hade bra familj och mina mål utpekade//och fadern med visdom var min sanna ledare//och man värdera ingenting då tiden var ung//tur att vägledningen från gud fanns i denna stund//patriot sedan födelsen ertappats av rörelse//sprungit många mil efter lyckan och sökande//löven har fallit och dammet finns bland minnen//har vänner upp i himlen som väntar vid grinden//ensam och rädd men jag har nått mina mål//har kommit så långt så jag avviker från alkohol//det gick snett ett tag men då livet gick skit//men nu är porten öppen till alla folks tillit//Fridens Hank aka Tobbe