[Audio] Lizen - Kan du förstå Ny låt.Gör vad ni vill. Älska eller hata. Släng en kommentar om ni känner för det.nedladdning ; http://speedy.sh/FVkWX/Lizen-Kan-du-forsta.mp3youtubelänk ; http://www.youtube.com/watch?v=VfU8nu-fYNc(kommer aldrig lära mig hur man länkar här)texten har ni här ;ser upp mot mörkret, taket svindlar över migkan inte andas även fast jag lugnt försöker detmolnen dyker över mig och lägger sig som en hinnavarje dag får jag höra jag måste kämpa mot min viljaleva för andra, men aldrig för mig självsitter ensam i tystnaden, paniken har gjort mig räddmin skrift har bildat tal för jag kan inte pratagår runt i cirklar och försöker hitta tillbakamen, vad är skillnaden, vad är svart och vad är vittdet gör så ont utan vetskapen när livet blir finthar sett som tjejen som alltid klaga på alltmen vet ni ett skit jag gått igenom, ni vet inget allsoch hade jag berättat, hade du kunnat förståvarför jag känner som jag gör eller mår som jag mårkan inte lita på nån efter alla knivar i ryggenoch folk har mage att fråga varför jag inte känner trygghetkan du förstå mig, kan du förstå den känslanmånga känner samma men jag känner mig så ensamkan du för en stund sitta ner och bara lyssnahör den tystnad, vill du lyssnahar fått hatet och sveken kastat på mig igenborstar av det och försöker att gå vidaremen jag vet samtidigt, det har satt sina spårjag är så ledsen och arg, jag har tappat mina tonårsårvad gjorde jag när alla andra hade kulsatt bara ensam, och vänta på att allting tog sluthur skulle jag ha tid att kunna skratta och va gladnär mitt enda mål var att överleva en till dagså många läkare jag har träffat som sagt till migatt de ärligt talat inte vet hur de ska kunna hjälpa migså många mediiciner jag har käkat utan att det hjälptgått runt och hoppats att nästa bil kommer kö på migdöljer min kropp, för den speglar min själmin själ är likt min kropp, helt full av ärroch jag är fan inte dum vet gott och väl hur ni snackarmen vet innerst inne att jag är starkare än andrakan du förstå mig, kan du förstå den känslanmånga känner samma men jag känner mig så ensamkan du för en stund sitta ner och bara lyssnahör den tystnad, vill du lyssnahar sett på sista tiden hur jag skrikit på folkhar gått från lugn till en som hamnat i bråkför alla känslor har kommit upp och gnager på ytanexploderar inombors, som jag skulle bearbetat förrmen när jag istället satt och ljög som ett 14 årigt barnterapeuter som fråga, men jag sa jämt att allt var braom jag bara hade tatt itu med de saker som var jobbigahade jag inte suttit här med känslor som är krångligalätt att va efterklok, men ska ta tag i det nuska ge behandlingen en ärlig chans. det får va slut nuhand i hand med min sjukdom, bipolära bästa vänom du ändå ska följa med mig får vi försöka komma överensmen jag hatar dig, hur du kontrollerar mitt livhar inget val, för det är alltid du som styrdet sägs att det sista som lämnar människan är hoppetmen det måste bli bra för jag har inte längre orken