I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Battle Tävling @ Whoa

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-11-16 02:59

[Audio] Battle Tävling @ Whoa

Kanske fel forum men ah...

Jag är nog inte ensam om att fråga det här. Iallafall min fråga är, när kommer en battle tävling upp på whoa? det är inte som 06-08 längre, hoppas fan att Whoa vaknar upp & styr upp detta!

2012-11-16 07:50
vilka tror du skulle delta? Ingen "duktig" rappare lägger upp låtar här längre. Whoa har passerat sitt bäst före datum så tävlingen skulle bara bli en stor flopp. Bättre att ha kvar minnes av tävlingarna som var då dom blev riktigt feta.
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2012-11-16 12:42
Det finns rappare som är duktiga som lägger upp låtar här fortfarande, och sen behöver man inte vara den bästa rapparen heller för att kunna hålla igång en intressant battle tävling, jag skulle lätt vilja se en sån tävling styras upp, och jag skulle även vilja delta för skojs skull :)

2012-12-10 20:02
Ja, whoa vafan. styr upp detta nu!

2012-12-10 20:27
Ja, whoa vafan. styr upp detta nu!

haha va fan, styr upp den själv då? förr var det alltid användare som drog igång det med hjälp av nån moderator (som övervakade å redigerade grejer typ) och några domare el.dyl. så de e bah göra
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2012-12-10 21:02
do it!!
Konse''
Redaktionschef

2012-12-10 22:46
Ta fram ett förslag som du tror är hållbart (idé med tävling, upplägg, teman i de olika ronderna, tidsplan, priser, domare etc) och presentera i allmänt om whoa-forumet, så kan vi ta det därifrån.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!