[Audio] IQfemtio2 - Boombox Boombox kompis!Naeh men nu blev det så att jag kände för att dra igång igen och det kommer komma fett mycket nytt och betydligt mycket mer nerlagd själ än tidigare!In, lyssna, tanka & sprid!Youtubelänk:Nerladdning:http://speedy.sh/rceVu/IQfemtio2-Boombox.mp3Text:Refräng:I wish i had a boombox, i'd play it out loudand drop all my beats til' i trashed the whole townönskar jag hade en boombox, på högsta volymsläppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela bynVers 1:K, Låt mig börja från börjanjag sitter hemma i min lägenhet och rullar tummarundrar och tänker på framtiden och gungarbestämt mig för att inte sitta still så med tummen ur rumpanska det gå undan, frågan är vart ska jag åka nu?möta verkligheten, zick-zacka mellan hårda budeller vända upp och ner på världen som när tågen spåraroch skriva texter hela tiden (tiden) bara för att få debut.tiden står stilla när jag tittar ner på armbandsuretdet här är hiphop, men ni lutar mer åt dansbandsstuketmen här har vi mina fans, åker 1 o 1 in till akutenför dom headbangar sig själva tills dom dör av sina skallfraktuerlåt mig berätta en sak, nä, jo låt mig berätta klartför du har ingen rätt att tamina ord när dom lättar avfrån mina tankar där dom suttit inlåsta och fastbundaskrikandes på friheten som tiotusen kamphundarRefräng:I wish i had a boombox, i'd play it out loudand drop all my beats til' i trashed the whole townönskar jag hade en boombox, på högsta volymsläppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela bynVers 2:Jag vaknar upp och hela min värld är suddigoch allt mina ögon kan skåda framför mig är så störande grummligttyvärr är sanningen så att jag illa nog har växt uppoch varje morgon är det bara trimma bort sitt skäggstubbsitta och pilla i timmar med slipsknutar, inför en intervju för man pallar inte va arbetslöslämnar köket som ett bombnedslag, inga stolar inskjutna, sedan sitta på sitt jobb och vara ambitiösfast man egentligen bara vill skriva rader så att någon liten jävel någonstans där ute kanske hörmen jag får inte någon cred för mina texter även fast att dom har satt sig på din hjärna som en cancerknölsvindlande texter, som reklamskyltar på byggnaderoch akrobatiskt flow som när kineser går i brygga manden gamla räven, jag behöver ingen nystartär alltid över era huvuden som ett i flygplanRefräng:I wish i had a boombox, i'd play it out loudand drop all my beats til' i trashed the whole townönskar jag hade en boombox, på högsta volymsläppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela byn-Lyssna och njut!(Inlägget ändrat av IQfemtio2 2013-01-13 15:39:31)