[Video] Ampull - Minnen från förr Inspelad och mixad i Kalliistudios©.För inspelning, mixning , produktion , samarbetenKontakt: [email protected]MP3http://speedy.sh/dhEH9/Ampull-Minnen-fran-forr.mp3Det var du och jag bror, och allt va branu har du jobb fru hus och du har skaffat barnmedans jag glidigt runt och fucking slappnat avär så stolt över att du valde andra valför mej har de alltid bara vart samma sakbara drar, men du valde att stanna kvaroch hjälpa din familj och dom runt omkring dej mycke saker har hänt och jag har fullt med minnenfinns många minnen och dom är ju ofta sjuka som sommaren när vi hokkade norska brudareller bara satt och chilla där på banktrappanstilen va fuck alla, och jag kan knappt fattaatt de gått så många år sen sen vi träffades sist att de hänt så mycke skit sen vi träffades sistmycke av de beror på mina keffa val ha de bäst nu bror vi kommer träffas snartPå hova tiden bror va vi bara småbarn tänkte inte på att saker kommer bli råknasskit har hänt mycke knas men saker ändras du är pappa nu och har ett barn du älskarmedans jag kämpat med kanrk och överdosernär man tror allt är bra så dör en broderhar också fuckat ur med knark och nästan dötthörde min bror viska till mej MAGNUS ställ dig uppalla piller och droger gjorde mig fucktup i hjärnan ville rappa och battla inte knarka och jävlassätter mej på hem ska tänka på bättre tider adhd barn pumpar mej full med medecinersaknar dom dagarna när vi softa tillsamansnär vi klottra softa hårt och bara sket i allasaknar er mycke hoppas ni vet de allavi ses snart brush ha de bäst nu grabbar