I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] PTJ - En Sån Som Bante Bryr Sig

Vår Hiphop - Audio & Video

2013-11-14 21:29

[Audio] PTJ - En Sån Som Bante Bryr Sig

Jag gör ett test. Efter att jag lagt ner lite mer tid på ljudkvaliten hoppas jag att det är bättre än tidigare. Säg vad ni tycker!

2013-11-14 22:09
Härligt. Oskuldkommentaren är min..
Budbäraren här för att bli hatad. eller älskad. who knows

Intro: Måste erkänna att jag älskar basen i början.
Första raden där du säger
först och främst får jag presentera mig

det är tvärtungt..

Beat: Helt skönt beat! och jag älskar basen. Slingan kan vi diskutera om. men den gör beatet till beatet. på något mysko sätt så passar den sjuka slingan till ett beat som detta.. som vanligt porpsar jag för beatmakern.. har du hans namn??

Vers1: första raden var fett tung sen börja det gå utför.. känns som du försöker få med 1 000 000 ord på 1 sekund! slappna av mannen. när du försöker säga alla orden så får du flow missar.. det är synd. får också en känsla av att du försöker låta hårdare en vad du är i första versen.

Reff: PASSAR ABSOLUT INTE IN.. vad tänkte du här?? Lyssna på din låt! passar reffen till föregående rapp? tänk på reffens röstläge och sen tänker du på versernas röstläge!

Vers2: samma som fösta. du sätter första raden sen går det utför.. du har dock inte lika många flow missar här. men fortfarande har jag känslan av att du gör till din röst. men här kommer det en rolig sak. nu försöker du inte få in 1 000 000 ord.. nu rabblar du bara på istället och många ord har inte ens nått med din text att göra. försökte du fylla ut tomrummen i din text??

Outro: detta var nog det du satte till 100% bra gjort..

Övrigt: i hel het. en okey låt. men inget jag skulle visa upp för mitt skivbolag och säga att detta är sveriges nästa stjärna! du måste träna på din röst mannen. slappna av och låta det komma naturligt och inte pusha fram orden..
du låter bajsnödig eller rent av irriterande i längden.

Låten får 2 av 5 poäng ( på grund av ditt röstläge och den keffa reffen )
MvH: Budbäraren ( Whoa's hårdaste kritiker )
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2013-11-14 22:16
Hehe, tack. Det är jag som gjort allt på låten så beatmakerns namn är mitt!