Blopy & Snap diss
En battle mellan Blopy och snap mot Raasta_hunden och ProblemChild
dra åt helvete
vart är battlen?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Jaha då börjar vi Raasta hunden: Nu ska det bli masslakt/ Mot två patrask som slås pladdask till marken som en matta/ Okej blopy and snap/ Två juicy fags som försökte spela tunga/ Dom båda två gillar att smeka pungar leka kungar/ Okej blopy heter Janne ser ut som en tjej/ Han har ingen balle lr den står ut jämt som en gay/ Snap vet jag inget om men han hänger med homot/ Står på scen med falska mordhot medans jag står på scen och slänger en kofot/ Blåser av er huvet och våldtar era mammor/ Låser er med kuken och och lämnar er i ett bollhav med era pappor/ Nu skiter jag i battlet ni kan inte rappa undrar om ni kan rapa fett/ Förresten Janne bara så har du inte stavat bloopy rätt/ Problem Child: Ok, ni kallar er för Snap och Bloopy/ En popstjärna, och hans jävla groupie/ Börjar med att göra ett "SNAP-shot" och jag snackar inte om kameror/ Blåser av dig skallen och får dig att tänka i andra banor/ Blopy aka Janne ser ut som Ronja Rövardotter/ Så se upp, efter det här kommer du att behöva plåster/ Enda skillnaden mellan honom och systrarna Graaf är att dom är blonda/ Blopy är en jävla fjortis som enbart lyssnar på Fronda/ Och det enda jag vet om Snap är att han är en jävla fitta/ Du kan inte ens hantera en kniv om du ska skära pizza/ Blopy och Snap, whoa's Trazan & Banane/ Kommer till dig och förstör femårs-kalaset/ Snap skulle heta "Snopp", men han stavade fel/ Varför tror ni att ni är bra? Alla hatar ju er/
dra åt helvete
benna och thomas era rim va värdelösa/ sen när fan släpte zooet er lösa/ bara för att ni e flintskalliga ska ni inte hacka på folk me långt hår/ stick iväg och sätt på ett jävla får/ och thomas aka homas sitter du fortfande och runkar till appa sin pissar i sin egen munn/ era verser e bara påhittat flum/ och jag bestämmer själv hur blopy ska stavas/ håll er undan för när jag och snap ser er kommer ni alvarligt skadas// you guy's are whoa's losers/ even your name are whit on the show blooper's/ you said my name are wrong spelled/ whell rasta only got one A not 2/ so benna fuck you
har du stukat foten, aha hela jag e fan stukad
Asså Janne föööööörsök lägga nått bra nångång
dra åt helvete
mm det samma benna din text kanske var bra men dina rim sög
vem fan e ni o komma o battlas 2on2/ spela lite cs istället, det kanske ni är bättre på/ för texter förstår ni er inte på/ Har aldrig hört om er, det e jag som från tronen er styra/ ni kommer här o snackar om frisyrer och zoo/ jag säger att ni alla ni 4 kommer från mitt zoo/ ni är kassa, det e bara o inse/att ni aldrig kommer bli nått/ fattar ni de, bre/ Jag kommer o snitta er så fort jag ser er patetiska människor i ap dräckter/ ni är ett gäng loosers, ni kan likabra dränka er i kanalen för här e jag från malmö/ vi malmö:iter fakkar er rakt upp och ner! peace out ha det bra sug kuk o dö!
blopy haha så sämst
hej..
det roliga är att blopy klagar på deras rim.. när alla kör julklappsrim... thithi..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Blopy mannen som inte kan stava till apa/ Allt du gör kommer att rasa din skata/ Problem child kallar er för gruipe and fag/ Men jag kallar er för poopy and crap/ Shit när ni spelat in en låt visa den för mej/ Under tiden kan ni lyssna på både min cd och mitt tape/ Ni snackar skit som om ni bodde i en wc/ Och Janne lägg av som robin sa ''Ditt hår e ju cp''
dra åt helvete
Skogsharald jag har redan spelat in en skiva och håller på med ett mixtape så fuck u!!!!!!!!!1
dra åt helvete
skoghard jag vet ej om du kan läsa men de står att denna battlen e mellan mig snap problemchild och raasta_hunden jag kanske inte e den bästa rapparen de kan jag hålla med om/ men jag e iaf inte som thomas dvs rund som en boll/ snap kom och krossa er ni har ingen koll/ benna du fortsatte dissa mig men svarade inte på snaps diss/ du vågar aldrig slås mot nån man to man utan måsta ha jävla backup/ you man you are all fuckt up/ you think you funny all the time/ you dont have any good punchline/ so what if you have made a cd and a tape/ you are living in another world like kate/ you say i am a fag for info i am str8/
hehe underhållande! I denna battle tycker jag faktiskt Snap n blopy har överläget. skulle dock vilja se mer flerstaviga rim!
fett underhållande, så jävla dåliga ! puss
fantastiskt
U little pussies like to suck cook/ When someone sees u u scream waz up/ Playin gangstas and thugs/ But look more like wankstaz on drugs Shit everyone think blopy and snap is hot/ But that is a lie they baited everything and got pooped/ On there own sit got smacked by there own bitch/ And all off u are wack on your own hits/ You will get outshined by lil kim if she was on your track/ And then u dissed us you will get smacked for that/ So dont even try too keep talkin about gages/ Whe dont need too battle here whe can battle on all the stages/ And then whe can record some shit so everyone can hear booty slaps flows/ And ur not pimps u get slapped by your own hoes/ Shit det första jag skrivit på engelska sen ska ni tänka er för innan ni säger att jag e sämre än blopy vi kan lägga upp en låt med honom på audio forumet så alla får höra honom på riktigt sen kan jag lägga upp en låt så får ni jämföra!!!!
dra åt helvete
Problem Child : Ok jag lägger upp en till...sen orkar jag inte mer... Snap har bara 2 vänner; Crackle & Pop/ Skit i one-on-one, vi kan battla i flock/ Ingen jävel fattar nåt av vad ni snackar om/ Blopy har inga punchlines, han skulle va för dum för att fatta dom/ Janne, det där är ingen mick, det är din locktång/ Snap, det där är inte hiphop, det är en pop sång/ Ligger jag bakbunden i din säng?? Psss, sluta önsketänka/ Säljer er till slakteriet, nermalda och söndersprängda/ När ni växer upp vill ni bli som Carmen Elektra/ Ligger slutkörda i Jannes säng med tarmarna spräckta/
dra åt helvete
Okej när jag hittar bandet så lägger jag upp
dra åt helvete
Shit Thomas du knäckte dom
dra åt helvete
aaaaight mannen
dra åt helvete
benna du klagade på att jag stava apa fel men cook= kock dvs folk som laggar mat/ jag vill ha ditt huvud serverat på ett fat/ folk gör de med glädje och inte me hat/ jag använder inte nån jävla lock tång/ benna hela du e helt vrång/ tror du e nån jävla VIP medlem/ när du vaknar varje morgon e din kudde full av slem/ om jag och snap håller upp dörren för dig får du se upp så du inte får fingrarna i kläm/ vi tar också och stiker ut dina ögon så du inte hittar hem/ och när vi ändå håller på så snittar vi av din lem/ du påstår att vi e fejk och har baitat allt vi skriver/ vem e de som samplar massa skit från andras skiver/ kan du svara på de/ NU E HAN HÄR IGEN kom du inte på något bättre intro/ you say we are pussies/ you whiss you had a hole pile of guccis/ you think your cool becuse you get drunk/ you pick figth whit everyone so one day you gonna go in to a trunk/
Janne gör ett bättre intro själv
dra åt helvete
Problem Child: Hmm... verkar som om alla har lagt 3 verser förutom jag.... OK jag lägger en, sen är det röstningsdags..... Snap är ingen gangster, han är bara en snopen loser/ När du slet sönder pizzan låtsades du att det var blopys trosor/ Blopy tar in dig på damtoan och kör en snabbis/ Det är inte kul at battla nån som snott alla rim från teletubbies/ Blopy och Snap är två levande håriga fittor/ Jag svarar mest på Snaps skit, för Janne, jag slår inte flickor/ Och inte konstigt att du inte har en enda riktig vän/ När du går runt och spelar gangsta precis som 50 cent/ Den här S lampan N juter av A nal P enetrering/ Det där stavade S-N-A-P, men det var inte ens min mening/ Det här kommer bli känt som det svenska No Vaseline/ När Snap skiter ner sig är enda gången han har baggy jeans/ Du är så dum att du skulle slå nån på käften och missa lodrätt/ När det är dags för battle kan du ge dig fan på att jag får sista ordet/
dra åt helvete
Okej....dags att rösta....först till öh...7 säger vi?
dra åt helvete
orka läsa igenom 40 inlägg.... sluta tjaffsa så mycket innan ffs... tänker inte rösta... huuuaaa
asså vilka idioter ni är... raasta_hunden och blopy är ju för fan lika dåliga...
I Feel High!!
Respect till Snap och Blopy...
I Feel High!!
snap flap fat du står upp o räcker finger så kommer du aldrig komma långt om man ska göra upp gör det på rätt sätt
Í was here i think :D