Speedi_ vs. GammelSmurf
Speedi: Du glider in på whoa och tror direkt att du är bäst// Men du ska få se på annat, jag är fan mer än mest// Visa vad du går för nu då, visa nu att du är hård// Jag vet att du är mobbad och behöver socialvård// Dina polare sa att du kunde ge lilla Speedi rejält med spö// Slår sönder dig med ett kastspö, det är fan skönare att dö// Efter denna diss är du stum, jag har förseglat dina läppar// Dina homies får tänka om, jag är hetare en chilipeppar// GammelSmurf: Oki lila speedi du ska få mina 8 rader// Men först vilja ha din mamma på 108 grader// Jag spelar basket och försöker få kondition// Varför kallas du speedi när röker på, och övar din motion?// Jag är en nu kille och kanske inte får non röst// Men du måste erkäna att jag är modig spm gor på dig först// Fattar du nu varför jag villa va störst?// så jagkan hjälpa såna som dej, som inte får sin mammas tröst!// Speedi: Okey om du vinner så får du henne i 108 plusgrader// Men då måste du ha väldigt tur, typ fyra ess i spader// Jag spelar fotboll på högre nivå, så nej jag röker inte på!// Du gör det för att bli hög, för du är kortast fast du står på tå// Kul att du gick på mig först men det var onödigt, du är förlorad// Inse fakta smurfen du ligger några steg efter, vinnaren är korad// Du är så häftig som dissar mig genom att använda min mamma// Bara dåliga rappare som gör det, om vi ska va lite uppmärksamma// GammelSmurf: Det är sant att jag gilar röka på, vinsten ska bli min,// Det måste du förstå, lyft dit arsel dags att börja gå// Jag erkäner att det var fegt att dissa dej via din mamma// Men hade vi battlat med mick svär jag på att du skulle stamma/ Med spader har jag inte tur, jag ska se till att få dej i en bur// Mannen inte är du trög, för du beter dej som en bög// Men det måste vara sant för du fick spärm fläcken på häcken// Killen sa att du va kass, så han tänkte slänga dej i soppäcken//
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
vote people, vote....
En sån otrolig stor klassskillnad och båda vet om det!! Röst:.... Ni vet vem
2 PJÄSER
Haha Gammelfarmor... "båda var sådär" Har inte sett ett skit av dig så säg vad istället! T-style... håller med dig lite om att gammelfarmors röst kändes lite som en kompisröst. Skönt att du inte röstar efter din kontaktlista. Lil-s... TAck och kul att du skrev vad du gilla :) Zlick... Kan du inte bekräfta vem du rösta på så slipper det bli massa tjaffs sen. peace
så lätt...Speedi tar detta....men du vet att jag tycker du brukar skriva bättre =) GammelSmurf Du är inte riktigt på Speedis nivå än... peeys
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BeaverBoss... HAHA vafan det är onödigt. ;) BearC... Jodå jag vet, jag vet... Men vafan det var ju ett tag sen. ;) Koalaism... Tack, men motivering är ju alltid kul :P peace
Ejj GammelSmurf Får mij RööStt!!!!!!!!VåGa Inte SäGa Imott Då Ja KnuLLar eR!!!!
GammelSmurf | Idag 09:28 | ejj haf har battlat han nu gå in och kolla.... ejj rösta på mej pis.... Bra där GammelSmurf .....
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Haha okej jag bekräftar att det var Speedi_ jag röstade på!! haha
2 PJÄSER
Tack pazta, du la den avgörande rösten.. 7-1 :) kul att det var fler som röstade men tyvär när det redan var över. (var snabbare nästa gång. Pimpadellic... HAHHA...bäst för dig att det var ett skämt... för jag är nästan säker på att ingen här inne tog det på allvar :P hahaha Hot-Sizzle... Medlem sen idag kl 09.22, din röst på gammelsmurf kl 09.24 :P HAHA jag ler. Drömmen... Också nyreggad användare :P Röstar du på gammelsmurf för DU vet att han kan bättre? :P Fan va kul jag har.... :D alla är så jävla söta. peeeeace
haha VARFÖR Röstar alla på sig själva hela tiden????????? Seriöst?? Såååååååå Jävla patetiska så det är ledsamt...
2 PJÄSER
Tack...men tråden ska dö nu. peace
Dom som röstade på dig måste vara du själv, Ser ingen annan logisk förklaring för jag tror inte du ger någon pengar för att vinna en battle på whoa?!!?
2 PJÄSER
haha ok Fetto! tack för att alla får veta vad du tycker när battlen redan är klar för länge sen... *suck* peace
Ärligt tycker jag inget var spec bra men om man ska välj så tycker jag GammelSmurf är betydligt bättre en en jävla loser vid namn speedi som sitter och slår i rimlexikon och försöker para ihop rimmande meningar likt ett pussel kasst
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
Tycker det ska vara en omröstning för även om Speedis pundar polare sitter och röstar så är han knappast en vinnare Vinnaren är GammelSmurf Battlar gärna er två samtidigt
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
SebCee P22 Zereke menar ni på fullt allvar att ni röstar på smurfen för att speedi var för bra?!?!?! jag fattar ingenting
Zereke: Menar du att jag hade för bra dissar för den här nivån? och därför röstar du på Smurfen för att du tro jag fått dom? :S Benoni: Det händer att jag lirar ibland. Knark_barn: Ehh okey kusin? är väll typ 175? SebCee: HAHA är du seriös? Vilka rim var så avancerade att jag behövde rimlexikon?! :P Mina polare? Jag kände en som röstade, smurfens röster fanns ju bara på hans kontakt-lista. HAHA orka haka upp sig på ett jävla whoa-nick!!!? Vi kan ta en omröstning om det. Gammelsmurf vs. speedi BearC: Jag är lika lost som du mannen! peace
Suck du hade knappast några avancerade rim idiot utan stela och betydelselösa ord som du tryckt in för att få det till att rima.. och kassa meningar som "Du glider in på whoa och tror direkt att du är bäst// Men du ska få se på annat, jag är fan mer än mest//" Du gör det för att bli hög, för du är kortast fast du står på tå// - ehh? fet kasst jag kan lägga upp varenda mening och klanka ner på dem men det räcker med att säga att du sög!
Okey Sebcee om jag nu är så jävla dålig! Dissa mej då så får vi se vem som är sämst. Börjar bli förbannad! peace
lirade du mkt förr..? lirade du i clan-filth eller nått?
r-.-a
Hehe lite sent Backa men tack endå :) Benoni: Jo jag lirade hyffsat mycket förr, men nej jag har inte spelat där. Sebcee: Du sitter säkert och knåpar på en diss som jag får typ nästa vecka :P hahahaha peace
speedi was one of a kind/ he was a son of an blind/ with his arm stucked in his ass/ he is twentyfour seven fucked up on gas/ He asked me to give him a punch/ Sure why not i eat him for lunch/ Silly little baby boy/ with his mouth full with a adult lady toy/ You can belive in god or you can be realistic/ Im the second choice and cannibalistic/