G_lee vs NiA_
G_lee >jag är killen som Tar över Kungatron// >Ingen vill ta imot dina låtar Inte ens frizon// >Det jag snacka om det e sant faktiskt// >Din kuk är lika öde som Antartisk// >Jag knäcker Dej Ännan Från K-stad Till Boden// >Du är fan lika rund som Jordgloben// >Nia_ Mannen du rappar som Massa flator// >Jag kan ge dej ett råd Prata med Kuratorn// >Jag knäcker Dej Ännan Från K-stad Till Boden// >Du är fan lika rund som >Jordgloben// NiA_ Är de jag som bor i boden// Det är juh du som har hand om mjölk-produktionen// Min kuk är mera än vad du nånsin kunnat drömt om// du ber och ber, men inget där nere händer// Du knullar din brud mer och mer men inget hon känner// Alla tkr du är så pinsam, vafan du kan inte ha några vänner// G_lee du är mannen som som gud glömde// Du var så jävla pinsam så han dej gömde// Gömde dej i en liten brunn// ja vafan du är kass, så håll din mun// Först till 7 :D
-:_-'¨-:_Dont huffle the huff -:_-'¨-:_
Låg nivå men G_Lee vinner
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
asså mannen du kan inte ta med jordgloben/boden två gånmger det skrev jag aldrig
Robin (G_Lee)
haha joo de gjorde du..
Fortsätt rösta
Robin (G_Lee)
Tycker faktiskt NiA_ var mer stabil, kanske tänker lite för mycket på sin kuk men han får min vote, Vote; NiA_, G_Lee next time tar du nog hem det ;) peeeace
yah! uppsala
2 lika om ja inte har räknat fel va ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! orka mobba käp :P
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
Tack för rösterna Jeppo och Käp
9:an (NiA_) Får min röst igen . G_Lee sög nu - Usch
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Käp du rösta inte i nån annan battle så vaför här jaja skit samma 2-3 till han
Robin (G_Lee)
G_Lee får min röst, den andra var kass, och hade dåliga Punsh lines :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3-3 Nu men käp vi ska inte snacka om dåliga rappare jag rider iallafall fronda och gör inget kasst försök att dissa Org12
Robin (G_Lee)
Okii fortsätt rösta
Robin (G_Lee)
Jahaaa rösta
Robin (G_Lee)
Kom igen grabbar rösta ..Peace
Robin (G_Lee)
G_Lee tar hem det här! Låg nivå som sagt! ;P
I just said so...
Jaha 4-3 till mej
Robin (G_Lee)
fortsätt rösta
Robin (G_Lee)
vote g_lee... kalla de kompis röster om ni vill men ja tyckte att han var bättre här... vote: g to da lee
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
Gömde dej i en liten brunn// ja vafan du är kass, så håll din mun// Första raden i det var skamslig. Men G_Lee gjorde riktigt dåligt ifrån sig den här gången. Vote: NiA_, du har blivit bättre än innan.
6-5 till mej forsätt rösta
Robin (G_Lee)
G_Lee du tror väl inte seriöst att det där är riktiga käp :S
Tack taikaviiktta Och teN Tack..
Snoop_Dogg Varför då änns bry sej ? :S
Sry Snoop_Dogg Såg inte att du hade röstat ^^ Förlåt
kanske det är käp
Robin (G_Lee)
G_lee
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
7-5 jag vann
Robin (G_Lee)
Japp.. Tack för en god Battle.. Peace
Lungt Tkr jag sög denna gången
Robin (G_Lee)
haha liten diva..