G_Lee VS. Jerka
G_Lees Rader: Jag dödar dej slår av nåra revben och du får en misshandlad fraktur// Jag går till attack rent textmässigt det sluta med en inkastad handuk// Haha du rimma på mej dej låter som personliga pronomen// Springpojke du lukta lika mycket uttnyttjad som kondomer// Jag kan mina saker är inte som du som behöver en o annan ordsövning// Haha det va kul när jag såg att din pojkvän hade fått böter för fortköring// Vill inte höra dej rappa stänger av örat synd då får jag sinnesförlust// En homo i polisförhör bästa beviset är din kuk för där finns hans fingeravtryck// Mannen du skulle inte kunna vinna som terrorister i en rättsal// Men angående din mamma vann jag men erkänner nu att hon va min sexslav// Matchen är snart över 7-0 och alla skriker G_Lee det e rätta takter// Battlar min springpojke hans tunga använder jag som toallettpapper// Jerkas Svar: Tror du att jag är relevant, du ljuger nu, så jag gör väll likadant! Ett jäkla snack, på tal om bögar och dig känns det faktiskt bekant Du är väll som du är jag ska inte tjata när du börjar filosofera Jag svarar åt dig att du är bög, efter alla pojkar du vill fotografera Miss.G_lee du är på tok för oförsiktig när du väljer ditt battle offer Nu läser du denna raden jag skriver nu, du känner dig lost toffel Alltid vara dum och alltid vara som du är Du har skrivit en jävla komedi text som just nu har premiär Springpojke är ett jävla sätt att kalla en manlighet som jag Utan en blekaste tanke på att detta blir nu din domedag Kom ihåg detta drag du är min springpojke av ett icke mänskligt slag Du är svag och lyder min lag! Blåser omkull i luftdrag av mitt andetag
Realize me... Realize Worlds....
först till 7. börja rösta
japp gör de
Robin (G_Lee)
tackar Halleluja! 1 - 0 till Jerker
Jerka; lite halvsmart kanske att säga i första raden att resten e en lögn? :P G_Lee; snyggt med lite flerstaviga rim, halvtaskit flow men nåra bra punches vote: G_lee
Ovanstående inlägg skall icke förknippas med undertecknads åsikter, undertecknad tar inget ansvar för material som kan anses stötande av majoritets eller minoritetsgrupper...
kom och tänka på det när du säger det! :D tack för kritiken 1 - 1 till båda
VOTES, VOTES!
vote jerka_berka. mer flow, skönare... g_lee hade väl bästa dissar, men flowar inget vidare...
4 - 2
mera votes tack!
"du rimmar på mej dej" Lite baiiijt där från vanskapt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snackar du om ??
Robin (G_Lee)
kan inte så mycket om vanskapt, men jag ska inte lägga mig i...
jeje, tror du ja. vunnit har han inte gjort ;)
kompiss röst... undra vem det va som skulle börja... en sak ska folk ha klart för sig. jag är här för att träna mig inte för att få kompis röster, det är fanemej värdelöst att vinna en battle med kompis röster. jag skiter inte i vem som vinner, men kompis röster är helt totalt bortskjutet för min del, om det är nån som röstar på mig för att vara kompis så får dom göra det, men jag har absolut inte sagt till en enda att göra så.
Men vilka är killarna som röstar på dej
Robin (G_Lee)
vilka det är, kan du glatt se efter själv för deras namn står ju bredvid där det röstat, om det är nåra jag känner så kan jag berätta att jag inte känner en enda person härifrån, jag startade på Whoa utan en enda polare här, och jag har inte skapat nån polare kontakt här heller.
4 - 4 står det väll då
Hm, svårt. men g_lee drar det längsta strået, mer flerstavliga rim
Gröna å vita hjärtan som glöder
vote jerka.. g lee försöker me snygga flerstaviga rim ..fortsätt me d om du kan få till en röd tråd i raderna så blir det bättre.
En satans röst till! KOM IGEN! VOTA!!!
Lyricist
2005-12-20 22:14
jag tycker att g_lees rader va lite förlånga men hade snygga rim:D det e ett stort +...dom höll också fint ihop och i helhet var det ganska bra;D jerkas text hade klart jämnare rader med mkt simplare rim...raderna var heller inte lika roliga som g_lees och verkade mest som en massa smörja bara...inga hårda punches med andra ord därför går min vote tiiiiiill vote:G_lee peace
äh, vafan da! du vill bara inte förstå min humor! :P 6 - 6 vem vinner nu da? VOTE!
Du är nog den enda som förstår din humor :)
hahahahahaha jag är ju ändå en ganska tankesprid person, ofta vart med om folk som blir tokig på att jag ibland talar i gåtor :P
hehe :)
G_Lee
Representing K-Town
det där var ju onödigt :P! fan då! aja 7 - 6 till G_Lee grattis
Makkish: jasså ja, ska ta en titt da
Tack alla bra match jerka
Robin (G_Lee)