Pattish vs Heo Pattish Är ingen kille som bara droppar battles och skriver "Ska knulla din mamma,hon är milf". Jag är typen av kille som kan dra punchlines och har humorn som will smith. Försök droppa nått bra mot mig,jag är hemskt spektisk till saken. Chansen att du skulle vinna över mig är som att se Peter Harysson bli världsmästare i karate. Skulle kunna vinna denna battle bara genom att dra några punkter, eller om det varit en battle in real bara gäspat med munnen. Du verkar skriva lika roliga rader som Bosse Ringholm verkar va som person. Lika jävla bech och tråkig och nu orkar jag inge mer så nu får det vara nog. Heo jag hitta inga dissar mot mig , bara massa skitsnack jag trode du va bättre men du lägger inte ens i takt du är så kass att jag inte vill slösa tid med min sång för du är dum i huvet som peter griffin och homer simpson 4 bars kvar, men jag har redan dissat killen jag har effekten på folk att dom jag har dissat försvinner och jag såg bild på dig , du är fan inte tanig men du såg ut som en medlem , av dom i gay army