|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
skriv 8 bars i min inkorg svenska
|
|
|
Sjukt taggad, droppa 8-12 bar för fan så kör vi igång!!! :))
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|
|
|
någon som är sugen på en battle? droppa 8-16 bar till mig så svarar jag så fort jag kan.
Peyys !
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|
|
|
|
|
|
12-16 bars svenska kom igen !
|
|
|
Hojta så kör vi! Svenska är enda kravet, päjz
www.myspace.com/litz054
|
|
|
Är med när som helst, i stort sett, svenska, tja!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
|
|
|
Jag e på battle :D skriv i pm/gb ngra rader eller om du e bara sugen på pisk, så drar vi ihop något :D
peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
|
|
|
battlesugen? droppa raderna till mig så svarar jag snarast
ridin' like hasselhoff
|
Lyricist
2009-09-09 21:48
|
jag är lite smått sugen på en liten battle
I'm a maid, motherfucker All I know is get paid, motherfucker, all day, motherfucker - Kastro
|
|
|
Jag har bara skrivit en battle vers och suger bajs. Någon på samma nivå? :P Jag föredrar svenska.
Gdje ste patke mater vam jedem.
|
|
|
Sugen på och battla, PMa om ni vågar ;)
Make love, not war!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nån som vill battla ikväll? 12 bars.
|
|
|
Söker battle, nybörjar nivå. 8-12 bars spelar ingen roll!
|
|
|
söker battle på svenska 2v2 8 bars. jag och qnivqast
jobbar fortfarande på låtar
|
|
|
There´s nuthin like a good battle to start your day.
-WHO WANT IT? If you do, holla fast. A one time offer only.
You snooze, you miss out.
Who got BARZ??!
quick breakdown:
You gotta prove that you got sum typa skill. send me a mesage with some bars to let me see if you can hang witta slang, you smell me?
10 or more bars, no biting, no d-riding, n´ hate votes don´t count.
HOLLA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
yoyo feel the flow ja knäcker alla här inne på battle ni e keffa som fan jämfört med mig! PM tack för seriösa battles
Ahh yeah ja e bättren dig punkt!
|
|
|
Droppa 8-12 bars i min gb så kör vi :D <33
MoollE - Mer än Bara 6 bokstäver ^^)
|
|
|
fuck er massa små barn som inte vet vad som väntar er utanför..massa skojjare som lyssnar på en enda bar som fäller r alla så ni ramlar ner!
4 complex!!!!! snacka inte horunge!
|
|
|
8/16 Svenska bars ? PM if u wanna plaay ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Droppa 8 bars i min gästbok eller PM om ni vill battla :) är sugen
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
|
|
|
Sugen på en battle?
Släng över ett par rader på Engelska till min inkorg så svarar jag på dirren!
www.finest.se/tommystahl
|
|
|
Aigh, so WHO want it?!
Shawty Nickel´s ´bout ta take sum trash out!
Battle in english. 10 bars or more.
Write your verse, send it to me. And if it´s at least halfway decent, I´ll holler back with my verse and post them for us, ya digg?
No bitin, no dickrider votes.
And potential voters, if you ain´t really down with the english language (i.e, if you don´t have a good grasp of it),-don´t even vote, aigh? Thank you.
|
|
|
No takers?
Ha! Marks!
Guess nobody wan´ it..
|
|
|
Battle site? I think not. Nobody wants it witta dawg.
LMAO. Ya´ll so quick to post hater feed when I drop. But you won´t pick up the gauntlet when it´s been thrown before you.
|
|
|
Jag har aldrig gjort nån battle med röster förut men, är sugen på en 3 ronders 12 bars battle, på 3 dagar, alltså en rond per dag med 12 bars. Skicka ett gb om ni är sugna
En bit av allt och inget
|
|
|
En bit av allt och inget
|
|
|
battle accepterad av stajl
En bit av allt och inget
|
|
|
You know what I do. Holla if you wanna battle. (In english).
Let me see what kinda skills you´ fuckin with.
Send me sum decent lines, and I´ll battle you.
10 or more bars. No bitin, n´ tell ya peops not to dickride.
Brown nose votes won´t count.
HOLLA.
|
|
|
battle någon ? eng, det är enda kravet . hit me
om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
|
|
|
Like I said, WHO wan´ it?
HOLLA.
|
|
|
Sugen på att battla? Droppa 8-12 bars i gästboken eller i mejl. Engelska / svenska, spelar ingen roll, men helst svenska.
PZ
|
|
|
svenska! droppa 8 bars och jag dödar dej tillbaka :D
|
|
|
"y-y-y-y-you wanna battle me?" Ännu en gång trär whoa's sämsta battlare in i tråden för att möta motstånd! Skall du bryta hans trend på att ännu inte förlorat en enda battle? Har du vad som krävs? - Det har inte han iaf!
Svenska. 12 dödliga bars. Skriv i min gästbok/mail så lägger jag upp asafp.
|
|
|
Engelska, 8+ bars, skicka ett mail!
|
|
|
skriv 8-12 bars till mej och va beredd på att dö ;)
|
|
|
8 bars, svenska, nu direkt !
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
|
|
|
8 - 16 bars, svenska! ANYTIME, ANYONE! Droppa i inkorg!
peace
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|
|
|
Någon som vill battla 8 rader snabba nu
|
|
|
ngn som e på att battla lite ?:D
|
|
|
jag vill battla, men asså vf inte bara gå in på qweety.nu det är en battle sida tror dom flesta vet det :)
|
|
|
Get at me if you wanna battle. (In english).
Let me see what kinda skills you´ fuckin with.
Send me some decent lines and I´ll battle you.
10 or more bars. No bitin, n´ tell ya peops not to dickride.
Brown nose votes won´t count.
HOLLA.
|
|
|
Langa 8 - 16 bars i min GB om nån är sugen på att battla lite. Kan väll lägga en del feta rim men är inte den vassaste på punchlines. Så langa bars i ett mail till mig så svarar jag och lägga upp den.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Nykomling på forumet men oldschool i gemet, någon som vill battla? Drar gärna 8-12 bars gärna fler ronder. men på engelska måste få upp mina skills på engelska!
|
|
|
Engelska eller svenska - 10-16 rader - va duktig. Droppa dina rader i min inbox.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
Sugen på att kicka lite. Droppa ett antal rader i min gästbok, svenska! Minst 8 och mest 16 bars så svarar jag med lika många tillbaka samma dag. Fred.
Lojalitet.
|
Skivsamlare
2010-07-26 11:56
|
Motståndare sökes. Skicka ett PM med åtta bars på svenska så visar vi folket på whoa vad vi går för! :-)
http://www.kulturkompaniet.nu/
|
|
|
Kirra battle , jag backar inte ^^
Shuuuuuu! Spirro in tha house
|