beckham vs micke_mus beckham Ja kör över dig,tills du bli platt som en pankaka// beckham är tillbaka,fan hela whoa börjar skaka.// du tar ju andras diss det är ett stort miss men en sak ska ja erkänna din mamma sög.// Lilla dvärg, ska jag behöva knäcka din ryggmärg,// HAHA tvinga mig inte o skratta, du e död innan du äns hunnit fatta.// Nåt måste va så jävla fel på dig plutten, för du ser ut o va rutten.// Snick snack, är det ända jag hör från din mun, du ser ut som nåt som krupit upp ur en brunn.// Men oj förlåt,gick ja för hårt ut denna diss kommer du böhva en tyst minut.// micke mus haha det va en gång en beckham som baxar andras rader// han shekkar in min häck fan vad jag får spader// på den som e lika känd som i mulle mecks låga grader// du knäcka mej? HÅLKÄFTEN// jag käckar upp dej som om du vore en sockerkaka// du baxar kända rim som "namnet" e tillbaka fan hela whoa börjar skaka// min mamma kanske sög? men din är en fucking flata nu går jag ifrån den här batteln som en tufff rimmare// och en 7-0 vinnare