Hela raden | Cypher
Denna cypher går ut på att man ska rimma hela raden. 8 rader minst annnars gillar inte admins det. ska ge ett exempel. Oscar är jävligt snygg fan också. loskar kär ärligt stygg lan locktång. haha hoppas ni fattar aja. vore kul om någon klarade det peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ordentligt e ju svårt/ Offentligt e du hård/ Men måndag funkar ju/ En sån dag runkar du/ Kassaste raden gav en tår/ Vassaste bladen skar ett sår/ Sista jag säger till dej då/ Shit vad bra grejer still hejdå/ Så sämst blir det.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
jag är hiphop törner vem e du?// lag fär snippsnopp börner fem je hur!// du är ful i huvet fatta det// mu lär kul ni skruven blattar yeah!// spela inte tuff då skjuter jag dig fela vintermuff så njuter skag fejs!!// så du tror att du är ett höns? nå skjul mor katt strul när fett jöns!!// YUEAAAHHH
EEEY!
jag skulle kunna fortsätta om ni vill?
EEEY!
hahagör det du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är fanimig bäst på att rimma på flum// Jag är fanimig kär i mitt fina östersund// Att rimma på hela raden är fan inte lätt// gå runt o dissa folk hela dagen är fan inte rätt// dumt att kissa folk på magen för att man inte är mätt// Jag är fett omusikalisk och skriver nio rader// Lite lätt apatisk och driver med min fader// Denna raden och nästa blir mina två sista// hemma på dagen skriver jag på min önskelista// fett svårt att få nått samband om man fokuserar så mkt på rimmen som här...och ändå blir rimmen inte så värst bra:/
Svårt att klara av uppgiften och dessutom få med bra och okrystat innehåll, jag klarar det i alla fall inte utan mycket tid. Hur som helst slängde jag ihop åtta helrimmande rader som flummar på djupet:
Samvetet är tungt, nu råder ångesten alldeles
Handleden skärs upp, du åstadkommer en spaltmeter
Bara skriver om självmordet, gör det godtyckligt
Sparar inte på skällsorden, för en olycklig...
Vad vet du om följder, eller om några avsikter
Jag ser ut från fönstret, tänker på våra glassplitter
Kan man nå till Gud utan att känna änglar
Allt kan gå itu, nu skall jag ändra känslan...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
crew P20 skrev det jävligt bra ! propps!
checka nu när iban skriver lite keffa lagar meckar ju där ibland, lider inte dessa dagar tack till alla som dock trodde att ja va en bra rappare fuck, min mamma kom och glodde fast ja sa, knacka bre inte ärmar nej, istället en tjock tröjja efter längt vinter närmar sej, is efter eld och höjja element folket finner krycker med en dörr holken brinner mycke mer än förr svårt som fan att hålla sig till en tema haha / ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
aa nice brebr ebrebrebrebre
profil la det snyggt också! big up
weeboo haha va väl inte så han menade som sagt men det va la bra
psykotiskt d här ___________________________ vem bryr sig... •>var fan ska detta leda nånstans •>för han e etta o bädda för dans •>spottar på golvet o öppnar en bärs •>hoppar vid tolv ett o toppar med flesh •>spräcken en fjortis bakom en knut •>fräck fan me brådis till en akut •>kvällen den sluta hos farbror polis •>på smällen sen kuta en liten gris -------------------------------------- hehe, ja, d va mitt bidrag
"bitchslap efter bitchslap vaknade ja sakta till liv.."
oops, spräcker ska d stå så ;) sååå trööööött...
"bitchslap efter bitchslap vaknade ja sakta till liv.."
när vi är ute på stan klart vi super o släpper loss men de blir sjukt på drag när snuten kommer efteross då vi sugerbong blir vi skeva och nojjiga eller tvärtom superskoj snutar finnes heta och skojjiga livet är en hora o de ända man kan göra är att knulla de skriver min histora änna fan ja måste öka mitt flummande för lite brass pojkar mer en annan dag
jag sitter och zappar på beatet ja rappar drag fitter dock tappar på skiten bra blattar det var en fejk de finns inga bra blattar fet svar sen shejk me lins skingra dra hattar du är ej cool din fula fisk gul skär sig sol sin gula risk du är så ful din jävla troya nu när gå kul min säva soja jag kan inte skoja dag spann sin T-dojja YEAH
EEEY!
tjena jag är bra tuff fan mena lag bär stad mupp sherekahn så gör nått bra o gå å dö då hör blått av stå på då röv skjuter dig i munnen med en shotgun njuter mig i stunden ser en gotplum du är asdum man ser det på dig nu lär krakum dan ver fet lår tjej
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Ruskigt väder i götet jag är helt bakom flötet Fuskigt läder ni köpte la det stelt, gav dom böter Tråkigt när det regnar, folket slappar i sängar Pråligt, äger pengar, colten smattrar vid svängar Tar bilen till badet håller stilen vid havet Har silen i magen kolla in len, miraklet Anar stygga grejer lurar bort dina lakejer Spanar snygga tjejer sugna på mina pastejer Hehehe, det är så flummigt det blir :P Skrev det till "Forgot about Dre"-beatet haha
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
props till crew för det där, resten är keffa =(
En till då... 10 rader... Jag softar lugnt en stund och tänker på en rad av saker Ska komma underfund så bläcket når det nakna bladet De... skulle alltid leva gott med kristendom Men... kunde aldrig enas om en viss metod Samma sak i alla andra hem... Allt har svar tills man har granskat dem! Se ungarnas pappor, såväl låntagare som småsparare Blev tvungna att hustla och blev åklagade och kåkfarare Nu söker jag svar på det ångesten besitter Crew blöder kamrat och nej plåster hjälper inte
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Fy fan vad nice igen crew! ärligt en jävla stor bigup för dig!
förlåt men: HELVETE CREW!!!!!!! fy fan alltså. man garvar liksom av spänning när man börjar läsa nästa rad. kan du inte skriva en hel låt med samma schema? BIG BIG up förlåt att jag smustar ner tråden.
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
Ni kanske kommer sova trygga innan jag blev elak i pavelljongen, o jag lyckas rimma på en hel rad Bevisar för alla att jag är mästare med pennan o blocket Nerslitna thugskallar kan va keff, lämnar er sen brända på korset Jag skiter totalt i texten men glänser över er Jag skiner oralt i käften, sen bränner dödens lek Du blev sönderslagen innan feta öppningsraden Duger köksredskapen till att ge dej födselskader Blev ganska dåligt, men kunde inte sova
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Lyricist
2007-03-06 16:38
jag vinner mot dig din dummer o du springer sen hem i mörkret det brinner en eld i rummet jag pippar din tjej för stunden du ringer sen mig och undrar men nej, ingenting e försvunnethon har oskulden kvar, så länge fittan inte är i munnen
Andich kutar in med blåmärkta, spinkiga, klena kroppsdelar Alltid utan ching, helt påverkad, villig att leka bollekar Brister här ut i skratt när han får lyckans tur i matchen Klistret är slut inatt, här kan hår ryckas ur min skalle Ni bör tro jag blir lätt galen och klart får abstinensbesvär Vi Kör obehagligt, rätt galet och jag går rapp i käften här Vad fan snackar jag om? Är alltid hög med framgång Klart man backar lagom, när andich rör sig framåt rim i varje ord :O vazzego
Careface.