ap3 vs PeeGee ap3 vs peegeeap3Peegee tillhör en bråka mycket organisationmen har ändå aldrig varit i en våldssituationJag drar ett rim på engelska som TITinvasionoch kallar mej total bara för mina RIMactionsPeeGee är så kass att hans Dialekt och stavninggår bort med rengöringsmedlet Viadirekt borttagningDu är som Butangasen i din ny inköpta gaytändareBortgångna,som dina låtar i min gamla bergsprängarePeeGee
vafan snackar du om mina låtar som inte ens existerar,har aldrig spelat in nåt så hållkäften prata inte mera.diskutera inge mera om min dialekt och stavning,min dialekt är ohörd för dig du hittar på allting som vanligt.organisationer och våldssituationer haha avisst,de va keffa bars jag fick av ap3 en "rap artist".du blandar ihop 2 språk och en "gaytändare",och just de ditt framtida jobb som städare.du kunde namnen på medlena ganska så bra,där har du ditt jobb alltid kvar i karlstad.
hahha först till 7 pz
PeeGeeÄven fast han har mig på kontaktlistan och vi är polare betyder väll inte att jag votar på han för att vara shysst?Tyckte bara att han la den bästa texten av er.pzzzzzz