smask vs nudel noodledu kan aldrig ta mig, inte en chans i kosmosatt du har en chans mot raderna nudeln skrivit på sitt sofflockmin stil är skruvad som mina ostbågar brenär jag går upp på scen är du blott en åskådaremina rader känns som bitchslaps till du svimmar kompisdu såg ner på mig men fitta jag kan rimma softishdu säger du tar mig.jag skiter i vilketför du är så jävla gräslig att publiken stickerblaww blö.nudeln chillar med en kall öloch skiter i vem du skriver så jävla tanklöstSmaskVa vill du, söker säkert hype genom mig kompisnolla på lunar, men i bigbbrother bliru säkert poppisHar inte en aning om vem du är, skriver så där till migDu kontakta mig endast för att du är kär i migFörsök bajta mig, ja kör fan endast undergroundDu och katten som blir strypt har samma soundVa menar du? Publiken skriker alltid efter meraMedans du försöker få älskare blir hatarna bara fleraInte stilen som är skruvad det är din kuk som e sneNär ja är klar på scenen, står du gråtandes brevepalla lägga ner tid på wannabes som kommer rappandesJobbit att pungen är vid knäna, när din stake fattades.