MangeMannen VS Lillebror (Rond 1)
Mangemannen: Doppar dina fötter i cement när jag sänker dina sinnesargument/ Stoppar skatteteorin och skänker dig under kategorien kvinnoskämt/ Jag vänder upp och ner på ditt liv och gör det till ett helvete/ Du kommer inte hänga kvar även om du har säkerthetsbälte/ Droppar några bars, du tappar dina rader/ Jag äger dig hårt, Du grinar och blir helt galen/ Spring innan du blir av med mer än dina två ben/ Varför slå när du är så klen ? Tänk på vad du säger/ Med mitt hat hamnar ditt huvud på ett fat/ Även mitt i natten skulle jag vinna solklart/ Men lillebror, Jag trampar ner dig i sandlådan/ Jag brinner för livet eftersom jag fann lågan/ jag fortsätter på din tråd med nålar och syr igen din käft/ jag ger dig stryk och som på tipset får du inte in en träff/ Du skulle inte ens kunna "brusa" upp här ens om du va lyckodrog/ Du är så jävla kass satt du kan inte ens battla ut din privatpsykolog/ Lillebror: Jag spottar rimmen i micken/ med den fettaste mördar blicken/ ett skott i nacken/ Så ramla du ner till backen/ Lyssnar va jag säger MangeMannen/ Han som saknar talangen/ Lyssna vad jag säger/ Din fucking fjolla du låter som små tjejer/ Du tror du e en fucking e fucking rappare/ Fast du igentligen e en jävla tattare jävla tattare/ Du villa lägga ner rappen efter min diss/ eyy mannen gö det din bitch/ Ingen kommer endå att sakna dej/ Så gö det då din fucking gay/ Nu e det bara 2 bars kvar så ta fram rakbladet/ fixa snaran å häng dej i garaget/Komigen nu beatches hooka vem som vann denna:P Puss på er:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
hehe känns som att jag kommer loosa denna battle mot dej Mannen..Det va bra lyrics:P Har du verkligen kommit på det här för jag har aldrig sett nåt liknande med dej ju:P Peace UPP WHOA
Vote: Mangemannen.. Klart mycket bættre æn vad du kørt tidigare.. hoppas inte det ær några bait nu bara.. :D PEace
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
Håller fan med att han tog detta:O Hans text va grym ju haha jag e förvånad mannen att du blivit så bra:P Trodde först jag skulle ta detta men nu loosar jag haha.. Hoppas inge bait e inblandat:P Puss Upp nu whoa:P
Haha Passion du e ju han hahahaha Passion aKa MangeMannen hahaPuss på dej going..Jag går under hahaha
Haha det e inte sant ju:P Passion det e ju du som e han mohahaxnot har du bytt artist namn lr?:P Pusspåre
Mannemannen bajtar ;) hoppas inte det är bajt nu då;) vote mangish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe man kan säga att jag har förlotar denna battle va?? HAhaha känner mej sorgsen nu asså;) Fast jag ska det från den ljusa sidan å tänka att jag vann våran Audio battle stort hahaa puss påre:P:P
Hehe jag heter också Magnus så jag kan ju nästan ta åt mej haha Puss på er UPP nu whoa
Du tror du e en fucking e fucking rappare/ ?
så jävla värdelöst när man inte kan höra skiten. vem som helst kan skriva ner något, men inte alla kan spotta. detta är sjukt värdelöst
spela in dissarna, lyrics e skit, man kan inte mäta talang så lätt =)
vi zez~
Haha allihopa :PJag vann min Audio battle mot han å jag ger han gärna en chans till:P Låten ligger på
www.purevolume.com/lillebror min diss till han asså:P Puss på er:P Å jag erkänner jag loosa denna men jag plockar han i allt annat:P
Haha aah mangenmannen jag plockar dej i allt:P Vi kan ju fråga folket om vår battle;P Säg till så kastar jag upp eran diss å våran diss så ser vi vem som plocka vem mayn;P Puss på dej darling;P
Mangemannen lett!
I am going to attempt to drown myself You can try this at home,You can be just like me.
inte -passion- som skivit den där
Get MAD and change
hahaha, ja visst fittskalle. mange du kan inte skriva texter. det vet jag. och du har inte skrivit denna. dock behöver denna inte vara bait, säkert någon bög kompis på msn du slickat för o fått han o skriva åt dig..
Get MAD and change
Passion min vän:P Klart vi kan kö 1on1 battle:P Mer än gärna asså:P Oavsett om jag tar med Sanne lr inte så tror jag helt ärligt att jag skulle ta det här:P Okej jag droppar en snabb diss å du svarar så får vi se vem så tar det hahahaha Pyuss på dej brow:P
Mange e keff, men den texten va nice vote: mange
|| Spit It Out ||
mange var bättre här helt klart... Orkar inte ens kolla om han baitat eller inte.... känns som det kvittar då stämpeln kommer sitta i lääänge oavsett vad du säger... Tyvärr men de e sanning... Dock bättre här än innan! Vote Mange
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Haha jag skryter bara för dej baby haha Vart mina rim är?? Fortsätt pumpa mina låtar så märker du nog haha Nu e bara fråga VART E DINA RIMM brow??? Du droppar kanske 3 rimm HÖGST i dina låtar annars e det bara bajs som vanligt hahaha.. JAG TAR DET I AUDIO MOHAHAHAHAHAHAAXNOT
En sak till.. Jag lägger alltid mina rimm sist på mina bars ..Vart lägger du dina?? Jag märker ut mina rimm i låtarna så man hör dom klart å tydligt..Gör du det???Peace droppa audio så kastar vi upp dom å se vem som plockar shiten babe;)
Haha man hör fucking vist va jag rappar..Det e du som e döv bara mannen..Men jag droppar svaret på din nya diss som du gjort nu så ska vi kasta upp dom här..Sen en sak till LÄR DEJ MIXA riktigt för din denna nya diss DÅ hör man inte mkt va du rappar om haha fjant barn
hårding rbcrew_emma
Get MAD and change
rbcrew_emma P17: Vafan e du för en fucking ful ankunge som kommer å jiddrar?? Förfan grabben lägg ner..Vill du nita mej så kom då ffs.. Jag lovar att jag skulle knulla dej fula jävla ankunge. Lägg ner jävla fjortis..Passion P0: Haha har inte jag hört den?? Haha din efterblivna horunge som låter som han ska skita på sej när han snackar å rappar.. Hur mkt ska vi slå vad om att jag hört den..Du har en keff jävla mixning å keff jävla röst som vanligt.. Du kickar på ett beat från Ansine (lr hur det stavas) Folk fastnar för dina rimm??? Haha den va inte bra DU HAR INGA RIMM..Okej du vill inte jiddra över internet??Som jag sa till dej å "din polare" på msn. KOm hit till Ludvika då å spela lika fräna för fan..sluta va så jävla kaxiga jävla äckel korvar.. Tack för mej å PUSS PÅRE rbcrew_emma P17
Ansane stavas det ju hahahahaha..SUG KUK SJÄLV MANGEMANNEN... Nu e det krig SÅÅÅÅ KOM TILL MEJ HAHAHAHAHAHA
Pussy
Haha kom da jag väntar PUSSY å ja jag e mamma knullar jag e DIN mamma knullare..hälsa morsan din att jag la en tia under hennes kudde från gårdagen main..Fiifan asså vem e du igentligen som springer runt å leker frän va??Jag bara väntar å väntar..slå mej en pling när du e här så kan vi väll snackas vidare HORBARN!! Det e din mamma som kryper å bönar om mer från mej hahaha..Call me baby hahaha
lillebror du sööög stjärt! :P
Räkan du slickar min fis hihi
Såå sant såå lysnsa på dej själv hahaha
vote: manga
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Aja sluta rösta nu.. den e över..Jag loosa men nu e det audio beef som gäller :P Det kommer upp snart här på Whoa:P Peace
Passion har inte skrivit detta?
Jag spottar rimmen i micken/ med den fettaste mördar blicken/ ett skott i nacken/ Så ramla du ner till backen/ ganska kaggens rader