I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KaOs-Lollo Battle (Blev Fel När Jag Först La In Den!)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-12-08 19:30

KaOs-Lollo Battle (Blev Fel När Jag Först La In Den!)

 

KaOs Rond 1.

du ville tävla men har ingen chans tar dig med på en dans//
du vet vad du når de e Kuken du får jag e svår att slå de kan du lita på så fitta bara gå//
detta är ett rån du vill ha den bakifrån//
din jävla slyna du blir min nåldyna//
du ska bort hatar din sort. du får en shock och drar upp min glock blåser rök i din feja som e vit och tjock//
om du har rakad skalle och harkors på din jacka lovar jag

att jag inte e den sista som backar//

är som en myra i en stack som vill dra det längsta strået så you better look up if you represent hh:et hh kan stå för hitler men för mig e det hiphop välj min sida och ditt liv kommer bli tiptop//
du får saliv i ditt face så dra från detta place//

Lollo(Inte Tjej Nån Nazi Som Kaxade Sig Och Ville Battla)
Svar På 1.a Av KaOs

tävla det vill jag och kör det bör jag annars dör jag//
aj,  att dö vore inte kul, nu när det ändå snart är jul//
problemet med detta eutopia är att att du blir ägd//
inte jag, men om du nu önskar döda mig//
slå, din önskan är min lag. Men du ska veta att jag har vänner//
kontakter och känner massa folk, till skillnad från vissa andra// som bara kan snacka//

Vandra ska ditt oariska folk göra slyna, annars bör du inte ligga på en dyna//

KaOs Rond 2

de där tog typ en timma men nu ska du försvinna och jag vinna hur ska du kunna hinna ringa din backup när du blir smacktup
så fuck that shit gå hem och repetera för här e de jag som regerar jag skickar texter som knäcker som en nasse skickar kängor som spräcker de du har de inte räcker så gå nån annan stans innan jag dig knäcker gå hem till din mamma amma hennes bröst för på min gata e du bara en röst

du blir knullad och din brud pullad så vad ska du göra när jag börjar köra och förföra nått du vill höra ey du suger.. de enda som duger är när du ljuger. om dina polare för du tror du blir coolare men mot kaos blir förnedrad som en golare


Lollo Svar På 2.a Av KaOs

Dethär är ingen porrfilm, sluta upp med könsorden. Jag är inte nazi, men är det konstigt att man vill ha blattarna på borden? när du pratar som nån jävla iraqie, nej fy åk hem frå den svenska heliga mark, hjälp på vägen får du av en spark. Vi måste med våld och terror förgöra den stinkande pervetion av homosexuallitet, den du står för, din mamma är fet

Sista Kommentaren Av Kaos " Vilken Nolla"
KaOs Från FG/Knas Records
Lollo Från Skogskyrkogården I Sunne