Heptor VS Smuris | 8 rader Heptor:Smuris vad är det för namn?, låter som en bakelse från köpenhamn// håll käften jävla hora jävla pokemon geek//enda chansen för dej att få fitta är att gräva upp ett lik//men ärligt du fattar inte hur mycket stryk du ska få//varför försöka rappa när du precis har lärt dej gå//som vi säger här ''en för alla o alla på dej''// jag hade fått lika mycket motstånd om ja battlat en förlamad tjej//dina föräldrar jag har några ord till dom, fy fan ni skulle använt kondom//------------------------------------------------------------Smuris:Keften gris, akta jag drar ett beat med en fis //varför försöka rappa när du precis har lärt dej gå //Mer använd rad får jag leta länge för att slå //Jag behöver inte gräva för att få ett ligg //Du har aldrig sett mig, det är tur jag är morgonpigg //Varför frågar du inte din morsa vem hon knullar med //Så kan du kolla om hon ger dig ett dåligt besked //Känn dig smekt, den här battlen har varit en lek //Peace !
Vote Heptor Lätt ffs!
ska vara ärlig. Jag förstår inte hur folk kan rösta på smuris ?:sAjja alla tkr olika ? eller ? Min röst går som jag själv tycker är självklart ; Heptor