Xpekt vs manoneish [Svenska] du kommer mot mej som du vore fett med tuffmen mitt svar blir ändå: du är lätt en bluffvem du e? det skiter jag i, gå tillbax till din fantasiför här på whoa har du fan ingen luft du kan andas iärligt talat du verkar ju leva i en plast världmen min penna när ja skriver representerar ett vast svärdom en liten flicka skulle möta dej i en mörk, trång grändskulle hon fan skratta åt dej, för du e helt jävla brändja behövde fan en svenska lärare för att fatta vad du skrevi din diss mot hjalle, seriöst ja trodde fan du drevdenna battle blir 7-0 till mej,för dina kompisvotes till dejseriöst mannen dom räknas ej!bort med dina NödRim//i denna battlen slår jag bort dom som har fuskat som LilKim//här har du detta svaret//på att nån inte gillar nån som ligger o runkar i badkaret//visst jag e bränd//men. du jag tror jag såg dej blev skjuten av den lilla tjejen det är min tränd//seriöst,mannen du e ju nybörjare//sluta battla på whoa när du är en cykel smörjare//det är lätt och bli classad när jag har släppt mina 12 rader//när du samma sekund måste ha ett nytt badkar//jag vet varför du tittar Mot Mej Vs Hjalle//för du ska hitta tips//jag skulle bara titta,,nejnej.. avisst;( FÖRST TILL 7, INGA KOMPIS VOTES!
okej manoneish jag bjuder på din första kompisvote för jag e snäll, är det nån mer av dina såkallade "vänner" som votar på dej blir det minus.
3-3 gärna;)
blir väl en liten upp då