AdWaali Vs zunky Räcker det inte med en redsky driveby?//okej, 8 korta bars skriveri freestyle!//Nerlagda bordeller eller smutsiga drive in´s ? //Skitsamma,jag får inspiration och blir till mördar lyricist ! //BLAOW! mina snabb skrivna texter får whoa att rocka loss//"kärt barn har många namn" brukar få höra Rick ross//horunge,du steppar mot zunkenstabil!//Du förstör ditt liv,softa,som lapdance still//------------------------------------------------------------men nu ska jag säga dej en sak//jag har börjat på min andra text på denna battle//och när jag tittar i porrtidningar är zunken stabil utkastad//och gärna flyger jag in och du blir mera o mera skrattad//14 bast sitter i krongel//men när ja gilder igenom som 100 fångar//jag slår till alla hårt men mest zunken stabil//du..mannen seriösa slag så du fick en armknak och en örfil//du tror jag e ute efter strid//men jag tror du e nybörjare för teacken slit och din mamma sitter bredvid//och hjälper dig vidare i ditt liv//så se och njut när jag slaktar zunken stabil//------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jag börjar här och nu//jag tar upp handen och knullar din fru//jag ska skriva 8 bars//ha.. jag tror du e från lysekil//alla bögarna där är kär i lars//och du tror du kan battla en med toppform//jag steker dig som korv//sista barsen skriver jag nu...för att jag lämna tillbaks din fru//slukad o slavsad lämnad/(Slår tillbaka!, med en såkallad redsky driveby//Nollfemtjutre in your face,goodby and backfly! //Adwali, du är inte paris hilton eller Steve Harri//du liknar Michael jacksson,även The nunny Marie//Sluta snakca skit, mannen du steppar mot andras liv//Nämn en mördarmaskin som knullar Zunken Stabil?//Denna battle, var redan över innan du börja skriva//Jag lägger avslutet,Drar vidare för att fingra din flicka !//först till 10
blä...