I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LillMatte vs FiniCky

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-03-04 12:52

LillMatte vs FiniCky

Lillmatte;
är inte bra men jag vinner endå /
 fast är inte som dig jag är bättre enså /
du rappar på engelska kan du inte rappar på svenska /
 eller lägg ner med skiten dina rimm är dom sämsta /
mattias är mitt namn och jag äger dom flesta /
 jag vinner över dig för du är inte bland dom bästa /
du ville blir testad av mästan /
du vinner inte över mig inte ens nästan /

FiniCky;
nyvaken man med den fetaste attacken//
skriver några rader och snart kommer tacken//
8 bars på svenska fast 4 borde räcka//
för alla mina rim, yo - ja svär dom kommer knäcka//
jag är bland dom bästa och du har ingen chans//
du är som en katt som försöker få tag på sin svans//
mästarn har talat och hur blir rubriken
upp till whoa att sätta vote på musiken//

först till 5 ! vota nu

peace

"It ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep movin forward! How much you can take, and keep movin forward!"

2007-03-04 18:16
UPP UPP UPP !!!!!!!!!!!!!!!!
"It ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep movin forward! How much you can take, and keep movin forward!"

2007-03-05 11:19
FiniCky !!!!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD

2007-03-05 16:47
aight tackar tackar

2-0

fortsätt gärna vota grabbar

2007-03-05 19:02
Jag börjar lacka på dig din jävla fucking gay du beter dig som en fett ganstertjej men för mig så är det helt okej så backa fan tillbaka grabben och säg fan inte nej inte fan kan du heller rappa så klart som fan jag lacka men din uppväxt ligger på din pappa så jag luta mig tillbacka och bara skratta jag vet ju att det svider så säg mig nu garbben vad du lider av derför jag står här och spottar feta bars det är skit som händer här varje dag och du FiniCky mår ju fan inte bra så säg mig nu vad du vill ha eller stryk ja bara kom och ta!

2007-03-05 19:18
Yes yes matte tungt.

Vote; Finicky!

2007-03-05 19:39
aight thanks grabbar  4-0

matte92l P14
Vill du knäcka mig? kör en battle istället, ingen idé att skriva en text i en tråd. vill du battla skriv en text till mig
och knäck mig.

peace

2007-03-06 16:50
upp upp

2007-03-06 18:31
FiniCky bättre rader

V; FiniCky
Borgan ..

2007-03-06 19:43
tackar så mycket för alla votes !

5-0

TRÅDEN AVSLUTAD

Peace