OBZ Vs. Krabz OBZOBZ kommer in och alla vet att det blir hot shitDom 8 barsen kom du på för att vi kör utan topicJag droppar tunga rader men du har inte en enda bra lina vaFör så fort du greppar micken så blir du tagen av ainaKrabz vet du inte så berättar jag nu att din karriär har utgåttFör det sämsta jag lägger är så mkt mer än va du uppnåttJag trodde detta skulle bli en svår matchMen OBZ gjorde Krabz till sin BiatchkrabzAtt det skulle bli hot shit när du körgör mig inte särskillt skraj för du och dina vännersjunger ju i kör på gaypartajAlla vet ju att att krabz är ingens bitch för du är som fettot ur filmen hitchMin karriär är inte påväg utför, utan det jag vill sägaär att jag bara slutför små rappare som digför du borde väl slutat när alla röstar nej?OBZ måste ju vara ett flicknamn eller det kanske är vanligt i orten nynäshamn?För allas skull gör jag nu det rätta, att sätta kniven i dina blodådrer ops OBZ! hela whoa ger mig applåder..Till 7 Good luck krabz
allt du skickade till mig i meddelandet är med, saknas det något så är det du som har gjort ett misstagTack dawg och ruuba för rösterna2-0
V; OBZ . Lätt bättre rader