OBZ vs. Danzel [8 bars, svenska] 8 barsSvenskaFörst till 7OBZ:Jag svävar lätt fram för jag är fjäderlättFör jag ljuger inte i tv som en vädersprättDanzel du är lika kass som en riktigt dålig stage diverFör du är lika försvarslös som bönderna på Age of empiresSå tro inte för mkt för jag kan krossa dig i alla lägenFör du och din stil kan man finna på bajtarvägen Så varför sa du ja till denna battle du är ju inte redoFör du battlar OBZ! Hiphopens svar på Joe Labero!Danzel:Som sagt är du fjärderlätt, du gör inget tungt!//Medans Danzel lägger de fett, ända från start till punkt!//Du tog vatten över huvudet när du sa att jag dyker dåligt!//De du nyss skrev va inte bra alls, seriöst, de va fånigt!//De är du som är bonden, jag är armé eller flotta!//Men ärligt, de där spelet va ju populärt när jag va åtta!//Åtta, precis så många rader som jag ska kicka!//Anyway, du suger så sluta me rappen din fitta!// Vote!!
vote. Obz, lite skönare rim,
ser ut att gå lite dåligt här :Päh, min va inte särsklit bra
tack alla som röstade och gav kritikPZ
Som om man ens skulle behöva ge kritik...
vare bara jag som tyckt eom denzel?Som sagt är du fjärderlätt, du gör inget tungt!//den där raden ägde ju faktiskt upp hela OBZ text..