juniorhadebussh vs extremisten Extremisten svar:Vågar du inte möta mej själv så du drar in din pappa,Dina rim e keffa varför börja du keystylebattla?,asså ärligt om du ringer mej varför skulle ja svara?,o prata me en 9 åring som inte lärt sej stava,kan du inte läsa? mitt namn e Extremist,oj ja glömde att du har fått gå om dagis,du säger att jag är jesus så jag tackar o lyfter hatten,för ja har ju så mycket flyt att jag kan gå på vatten,du har inte muskler att krossa sten men ,du är ju så fet så du kan ju sätta dej på den,du behöver en pil ,ja kommer in o äger dej me ett paket lättfil,åh ja battlar det största cp barnet från Lysekil,Juniorhadebussh började:
allvarligt grabben,är du seriös//
att min pappa sa att du va guds tös//
jag battlar en döende person//
du svarar ju inte ens när jag ringer på min telefon//att du heter jesus kan jag förstå//att du blir hängd på korset upp i det blå//se upp grabben,här kommer jag med en pil//att träffa dej är som att se en apa blir överkörd på en ytterfil//att jag är bättren dej,krossar dej som sten//du är så keff mannen,kan inte se nån le//för du blir krossad som moses,sen be till far din//jag knecker dej som gud,men nu ska vi se om du kan glida in//
pfffff.....
V ; Extermisten De flesta rimmen var inte enstaviga och dom hängde bra ihop . Skönaste raden (dock ingen bra punsh) ;du säger att jag är jesus så jag tackar o lyfter hatten,för ja har ju så mycket flyt att jag kan gå på vatten.