I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Matadoren Vs Lillwester (TRIXON)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-03-25 12:24

Matadoren Vs Lillwester (TRIXON)

LillWester:

biggy näru dissar mina kompisar så haru en chans//
Och det blir jordbävning näru är på en skoldans//
Och du kallar dej själv för en matador//
Efter denna bar så släpper du en tår//
Näru faller om kull så hör man ett pladask//
Sheit mannen skaffarejj en brud som inte är ett fnask//
snälla tabort din press som ligger på whoa//
När du reckar en låt så haru knappt nått flow//
jag rappar live och står i en sal//
men du kommer inte in för du är Större än en val//
många säger att jag e keffa men jag vill ha kritik//
men dina bars och beats är mindre värt än skit//
nu varom hära barsen slut//
Så nu fåru Slårejj själv och ringa akut=)//

Matadoren:

Ja du har rätt att jag har en chans//
Speciellt när det är du som kör magdans på skoldansen//
när jag är klar med dejj är det dina HOmies som kommer släppa en tår,  för du åker fort som fan bort på en bår, för dom försöker stoppa blödningen från dina skotthål //
Jag lägger tajta feta rader, ser ut som ungefär när dina lår är i skinnbrallor//
Shiit mannen när jag nu höjer graderna, och du bara kör dom där töntiga charaderna,Kan snart flambera bannanerna, lanarna, kommer bli köttade av mina kompisarna bandarerna också kallade barbarena//
Det är du som är tjuren som blir dödad av matadorerna//
Ja det är sant att när man ramlar låter pladask//
men när du ramlar låter det bara plask//
du blir först bara blod sen blir det jord, och tillsist är du inte kvar på moder jord för just nu tog tyngdlagen ner alla dina ben på jorden du översvämmade nilenfloden du är så stor att det får min pool att likna en fingerborg med vatten och skön varm sol//
När du solar och ställer dej upp mitt på dagen blir det helt kolsvart som på natten//
Okej så du vill att jag ska sluta med mina fnask, så du vill att jag ska gå över och göra som dejj, knulla mask ?//
Ja du rappar live, stödjer dejj 100 %, men det är inte lönt, eftersom du kallar mej val?//
säger bara haha, e du helt seriös, men det kan jag vara för när du rappar låter du som en liten töös//
Tabort min press, det är där alla på whoa säger där e den bästa MC som har fest, så lika bra att stänga mun och hålla käft//
Nu kommer en reff och den går bara så här Trixon du är Keff, keff, keff//
bra att du vill ha kritik, här är mike han tycker du suger han kommer skjuta sönder ditt huvve med en ruger, det är väl lungt om han skjuter med rödpunkt ojj han sköt av hjässan, trixon är det därför du ser ut som en munk och du går runt på loppismässa?//
När du rappar så låter det mer som hennings punk, här ta emot slaget! vet att du blir kåt av att dizza mej så ta och runka av din kuk med en munk//
Ja du har rätt barsen är nu slut, tänker inte ringa akut eller slå mej själv//
Tänker bara säga en grej din tjej slår hårdare en dejj det är därför du inte vill slå mej, för då skulle jag bara flå dej levande. så håll käften annars är det du som får ringa ak

When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!