KenAzi vs King-B KenAziFolk Vet vem jag e,Senin Anan Ve Baban, Tillomed Du, Din Fucking Tjoban //För ja e en Rappande, å Fult levande Legend //Kickar Upp Hiphopen, till en ny nivå //Släpper rimmen lekande lätt, Kickar de Fett, helt Jävla Exilent //ja på väg att bli Fame, Så Fuck You Meen //Detta e Tungt, Så Låt mig Tala Till Pungt //ja e en av Dom Bästa, Så kom å testa ,Kör över dig å tar nästa //Helt enkelt 1 rappare Som har nåt Extra, å Fuckar dom Flesta //Ja E Inte den Bästa, men ja Ligger bland dom 10 Fremsta //KenAzi e på Plats å Attack, Ett ord Räcker mannen SLAKT // King-Bmannen är du en legend? HA! fan du gör mig inte rädd//din största bedrift: du fick nas att döpa nya skivan till hiphop is dead//du din hora om du vill va bäst, så ställ dig i kö//jag har redan slagit dig bara lägg dig ner o dö//skulle fame vara hiphop vafan är det du säger//jag tar respekt till din läggning bara för att jag får alla tjejer//yo det kommer bara finnas en kung, o d e King-B på min tron//aja mannen hälsa morsan för nu ska jag knulla hon!!!// Försten till 7
vota då
Oooh shit, jag tycker ingen av er som röstade vet vad rap är shit mannen! Ni votar en kille för att han skrev en nice rad, vad fan är de. Hade jag kommit tidigare så hade jag votat för Kenazi men försent nu.. Okej raden var fet den " nas lala " men ncnc.. fan är de rösta för en rad.. Gå o lägg er!Vote: Kenazi