Chiiilly Vs Matadoren Chilly:Biggie greppar micen och kör en kärlekslåt/har förlorat en battle detta blir nummer två/du är inte på min rap nivå,snälla börja inte gråta/du battlade azzeboo men alla vet att du losa/sen när kunde en snorunge bli en matador?/vakna upp från din nattdröm för du lever i dina egna fantasier/jag vet att "det sårar" när man blir dissad av fina tjejer/att du önskar dig att du har fin klass och stil som mig/skulle skämmas om jag var med dej, du skrämmer bort tjejerna/om du träffar en tjej, du vänder bort blicken och sen kollar tillbaka/så om du kanske märker att hon försvann helt enkelt borta/Biggie Matadoren går nu hem helt deprimerad ! /Ja det är sant att jag greppar micken, det är varje dag//Lika ofta som din brud kör upp den här dicken, och säger ''Oh Jaa''//Sprutar omkring som ett maskingevär//Du säger ''Där'' samtidigt du går och slikar upp spazhögen//Alla vet redan att du är den maskerade smygbögen//Nummer två, jo visst vi säger så//Jävla hora du kommer ha omkring 200 skotthål//Ditt maginnehåll flyger ut som en pungterad balong//Du säger att du har klass och stil//Hur fan kan man ha det när man är homofil och sminkar säg för att bli fin//Jag blir ibland dizzad av ''Fina tjejer''//Men du blir tamejfan dizzad av Dina egna prostetuerade gayar//Du säger att alla tjejer springer för mej?//Såklart dom springer när jag går runt med min idolsmask, gjorde den efter ett kort på dejj//Jag är inte ett dugg deprimerad//Du däremot kommer bli torterad//eller behövs det för du är redan förnedrad.
v: matadoren något bättre
en 14-åring på ingånde, ger oss sin kritik//Vi svarar genom att smeta in hans mick med skit//Tror du att du är nån jävla elit//När du har en 4 cm pitt//Samtidigt som jag har några stycken vapenkitt//rikta vapnet mot en hora på 14-bast//BANG ! Okay bra grabbar nu har ni 10 minuters rast//Jävla horunge, din mamma har e bulle i ungnen//Det är tack vare mina soldater i pungen//Jag äger och bollar med dejj//Samtidigt som jag finner mejj i mördare rollen//Du var den ända horunge som haft 0-koll när det gällde sången//