Showcase Vs KusKeN (round1)
showcase börjar:
Kusken_J blir knullat hårt i halsmandeln-du får pisk i beffen som Norge i Landskampen-du söker nån som du kan baita ja de har du letat efter-du baitar folk som är sämre men de gör dig inte bättre-Jag tävlar i flow så vi tar en balansgång-för jag krossar Kusken & King-b på samma gång-du battlar mig, Kusken vad har du nu gjort-whoa säg nu hej till Sveriges största idiot-du är svensk men du bryter som en armbrytare-för ditt flow ja det suger som en damsugare-så stick här ifrån som en igelkott-för det är bara jag som kan lägga skiten soft-
KusKeN svarar:
okej stefan,de e lungt jag skriver bara 8 rader/du klaga på flowet men du själv har vattenskader//du drog in king-b, ska han oxå battla?/han sopar dej med golvet som då ha storstäda//i fredags kväll, fick du en fet smäll från din hjärncell/mr cell pallade inte att vara ensamen helt själv//så jag brytter på svenska? du har aldrig hört rösten/du kan ingenting så tagga hem till mellanöstern//hahaha jag orkade inte skriva 12 rader:P förstog inte att jag orkade skriva 8 rader:Daja rösta på!må den bäste man vinna!
nej, upp!
okej:P5-2 till mejnå mer?
vote = kusken