Ers Majestät Vs. Matadoren(16Bars, Svenska) Först till 10!
Matadoren: ErsMajestät, är sättet du tilltalar mej// När du sjunger låter det som du buktalar en gay// Så snälla du svara mej på en grej// Hur känns det när mitt crew knullar din tjej// Hon blir lika spräckt som din stjärt// för när en 40+ gubbe erbjuder dej 5 spenn säger du ''Lätt''// Mannen, alla håller med om att det är rätt// För ditt sätt är det ingen som respekterar// Nu är det dax för mannen att bli kastrerad// Sen är det fram med bindorna så du blir mumifierad// Där kan du ligga, i många tråkiga långa år// För nu är jag klar med din brud och hon kan inte gå// Mannen du va ju sööt :)// Fast du lägger lökringar, från nya rökfabriken// Känner du nu panik för att ta en dusch// Ta inte upp micken, för då luktar det, USH, USH//
Ers Majestät: Jasså ditt crew knullar min tjej, men vilken av dom är det du menar?// Jag har ett tio-tal, till skillnad från dig som först får ta itu med de lilla mellan bena.// Ja tack till 5 spänn!, när de gäller cash är jag lika fattig som din rapp.// Du rappar som du springer, fetknoppen behöver nog banta för o komma ikapp.// Ingen respekterar mitt beetende, nej jag glider som en mördare.// Min rapp är dödande, du ligger fett förblödande.// Långsökt att gå upp mot mig, jävligt långsökt din hora.// Endast du är nominerad när fulast i världen ska koras.// Fram med bindor?, jasså du bjuder på dina?// Jag tror jag klarar mig bra, behåll dom till din mensinvaderade slida.// Ers Majestät är den, som tar Matadoren och sopar golven.// Sen blir det tjockholmen, bockholmen, blottarrockholmen.// Du borde fatta snart, Ers Majestät är inte här för att leka.// Yes, Min rapp är massage för dina texter blir smekta.// En bugtalargay som dig, är det så du får min röst förklarad.// Ers Majestät är som strimlaren, känn dig dödsförklarad.//
PEACE!
414. Klubb Knutby
Vote: Ers Majestät Bättre punches
Yeeaaah maaafhaakka
tack man! 1-0
414. Klubb Knutby
vote; majestät bättre punches och skönare rader :) "Ingen respekterar mitt beteende, nej jag gldier som en mördare.// Min rapp är dödande, du ligger fett förblödande.//"
"When you were born, you cried and everyone smiled,Live your life so that when you die, everyone cries and you're the only one smiling"
Vote: ers majestät. bara noob rim fråm matadoren!
hmm.. här snackar vi ju feting fusk.. om man kollar alla som röstat på Matadoren så e dom gjorda på samma dag.. och dom e likadana.. haha cheater:P
414. Klubb Knutby
4-0 till mig.. kan fan inte räkna med dom andra:P fairplay vafan!
414. Klubb Knutby
Vote: ErsMajestät
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vote: Majestäten
City of Compton
Vote : Ersmajestät
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
that's more like it.. tack!
414. Klubb Knutby
motivation nån?:P
414. Klubb Knutby
hmm.. min motivation e att Muttadoren suger.. o du e bra! peace
City of Compton
haha, tack
414. Klubb Knutby
10-4 , dom andra känner jag inte :S Men Thanks Y'all :)
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
ok, kanske inte.. men samma användare.. samma dag dom alla är gjorda.. alla har samma granne.. o allt:P
414. Klubb Knutby
så enligt mig 10 - 0.. men du får se de som du vill
414. Klubb Knutby
värt när matadoren bara röstar på sig själv, gjort alla sammadag som ni ser plus att hans användare har inga polare... bang bang tönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okey, ni kallar mejj löngnare... det gillar jag inte...
When i see no way out :/ i Fucking make me one :@ !!!
majestät shit good text!
http://www.herrbitter.blogg.se/
jag kallar dig inte lögnare.. men de e samma användare på dom.. men skit samma.. Seban: tack:)
414. Klubb Knutby
majestät gav dakhre tilll tjockholmskillen ;D hahah.. men han va inte heller värst bra :^) men men d e ju whoa 8-) ;)Fast du lägger lökringar, från nya rökfabriken// WTF E DE DÄR?!? DISS elr ?? :S hahaha newbie ;D vote majestät peace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
vote: Ers Majestät Vet att den troligtvis är avslutad men fuck grabben ska veta att han vann:P så tänkte droppar en röst till ajg skiter i... tung maan .peace.
tackar;)
414. Klubb Knutby
tack.. japp den e avgjord:P
414. Klubb Knutby
fan majestät knäckte, gav svar på tal på all shit från matadoren, fett avslut vote; majestät
typ... åt vänster
Young_skwees tack
414. Klubb Knutby