KusKeN Vs Bruno
KusKeN börjar: ey bruno, så du bestämmde att svara utan mikrofon/ anledningen till min diss först e för jag e homofåb// du tror du är stor men ditt röst lägge är målbrotet/ och den närmaste vinnsten du kommit är stolpskottet// din utstrålning i mina ögon är som peparspray/ du kommer se ut som hiroshima, då jag är klar me rej// dinna texter brukar alltid likna sommartext från allsång på skancen/ och ända gången på scenen har lucka på golvet och rep runt halsen//
Bruno svarar: kusken och hans vänner pillrar varandras organ du är inte homofob ni är sammanknuten som garn// och om jag är pepparspray så kryddar jag din vardag men irrittera dina ögon, ditt cp-barn// jag smiskar din röv röd, för jag kallas för sheike med granris och piskor, så BATTLA ALDRIG MOT HENKE// och jag ville inte ta det över micken på grund av din studio fixa ditt ljud, och kom sedan tillbaka och utmana bruno//
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
haha gilla d där med hiroshima! =) V:KusKeN!
thx för din vote:P 1-0 till mej
vote : kusken
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
2-1 de va inte som du sa bruno:P du fick en röst än så länge:P
2-2 där ser du:P men kan ni inte säga varför ni röstar som ni röstar?
kom igen nu !:) ge lite röster och en kommentar varför !:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tackar, joo jag vet. sa det till kusken. jag hade slut på mina idér. men men :) 2-3 till mig (Bruno)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Bruno hade en jävligt skön slutrad och en helt okej text förövrig men jag tycker att Kusken låg snäppet över där med skönare p-lines. Vote; Kusken
okej !:) tack iallfall:D tror han la ner lite mera tid men, jaja:) jag vet fan inte. 3-3:D
jag la ner kanske 20 max 30 minuter på texten:P jag skrev ju en text medans oxå:P som inte är klar än... har typ rimtorka nu:/ och slut på insperation..
Precis som jag dåra xD haha:) MEN KOM IGEN NU ALLIHOPA !:) RÖSTA OCH GE KRITIK !:D
ska det läggas ner nu ? KOM IGEN ALLIHOPA ! RÖÖÖÖSTA !
v:bruno helt klart :D
Vem fan pratar du med?
kusken
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
okej, 4-4 !:) KOM IGEN NU ALLIHOPA !
Vote: Bruno. Tycker den va lite bättre bara :P
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
okej !:) 4-5 till mig (Bruno)
Vote kusken . vassare faktiskt . fattar mig inte på brunos text :S big up
Svensk hip-hop!
5-5 :P de är jämt som satan:P
haha !:] hade vi lagt ner mera tid kusken hade det gått snabbare med rösterna tror jag xD men KOM IGEN NU !:)
hehe tror du?:P på detta forum brukar väl whoa alltid sova..
Detta var jämmt =) men tyvär vill jag inte rösta på nån för ingen va bra. Thats it, im Out
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
kusken hade rimmen, bruno hade flowet och deliveryn och svarade på ett bra sätt. Bruno tar detta. 6-7
www.myspace.com/danielbylund
bruno du vann eller ska vi köra till 10 för de va jävligt jämt!!!
eller om jag räknade så blev de 7-7 :S eller röstade du på bruno bylund? då blev de 7-7 men annars så är de 6-7 till mej och vill gärna fortsätta för de e mkt mkt jämt!
ja de gjorde han tror jag :/
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
min röst gick till bruno
www.myspace.com/danielbylund
okej men 7-8 till mej..
okej 9-8 till bruno! Bearbeta: vad snackar du om? ta alla rim som är bra? de är inte änns samma ämne, och inga av dom rimmen e med i låten! men tack endå, men en lite motivering vore bra:P
ah ah!:) haha !:] vi ska dra en ny battle när den hära är slut !:) och kuysken, man kan rimma på samma rim som i en diss som i en annan låt !:] haha:) 9-8 till mig ! (Bruno) PROPPS TILL ALLA SOM RÖSTADE PÅ MIG !:)
visst har redan skrivit mitt, du får säga till då du har lust att svara på de:P
kusken ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
v Kusken
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
11-9 till mej! jag vann! men de va jämt som fan!