Hedde vs. CLIF Hedde anfaller:Pontus är det varmt eller är du bara rädd/Spela in dina låtar sluta lägg dom på playahead/ärligt din fucking fitta vad vill du ha sagt/dina rim suger ja dom e så jävla fucked up!/Är det surt nu när dina förra brudar är mina?/dom säger också att du är sämst på pulla fitta/du kan inte ens få en flickvän genom att pröjsa riksdaler/du blir smekt av hedde detta är den stora finalen/Medans du är ful är jag het som eldsvådan/Du är så keff så du suger kuk vet vi båda/Hedde och brudar går ihop som dagisbarn/Medans du inte ens vet vad du har för penisart/lyssna på mina rader för du låter som en horunge/Skyll inte på mig när du stoppar huvuted i ugnen/Tycker så jävla synd om dig för din kuk är så liten/Kan det vara därför du inte kan få en flickvän?/ CLIF svarar.Piwi steppar upp med självsäkra steg//Jag slaktar såna som dig, du är så jävla feg//Du ville ha en battle, visst, det kan du väl få//Men fortsätter du käfta, så får du mer än så//Vill du ha en match i ringen? Det finns bara ett sätt det kan sluta på//En fjortis mot en gangster, ojoj, hur ska det för Hedde gå?//Men visst, vill du bråka så ska jag inte hindra dig//Jag vet att det kommer sluta med att du kravlar bort från mig//Men glöm allting, som kan kallas empati//Jag är psykopat, och befriat från sån skit//Jag lyfter dig från marken och skickar dig hit och dit//När du skriver en ny diss, lägger du småkeffa rader//Till skillnad från mig, som är rappens gudfader//Man kan tro att du är dyslektiket och analfabet//Men du har knappast anorexia, för JA du är fet!//Jag är din hallick, du är min bitch, kom ihåg, glöm ALDRIG det//
DETTA ÄR INTE FRIENDVOTE!men jag lägger min vote på: Hedde
för bättre radbyggnad, lite bättre rim (inte mycket)
och lite bättre punchlines ganska mycket bättre flow i texten
till er båda så borde ni träna lite mer på:punchlinesrimflow i textenså blir det perfektoch hedde, det är bara fegt att dra upp f.d flickvänner som du tagit, det berättar bara vilken idiot du är som snor brudar :pdäremot så hade "CLIF" lite småkul rader här och var,inga super rader men dom är iallafall värda lite proppsdiggade fjortis raden, men fortfarande kasst rim där ocksåmen som jag saträna punchlines, rim och flow i textenså blir det mycket mycket bättrekeep it upPeaceNOTERADETTA ÄR INTE FRIENDVOTE!
stampe, du är fan både ful och korkad//Lägger skitkeffa texter, fattar inte hur du orkar//Du måste fan vara jävligt opismisktisk//Om du tror att dina texter är bra, för av mig får du riktligt med pisk//Det enda jag fiskar efter, är skitheta tjejer//Tillskillnad från dig, som tänder på dom mest bizarra grejer//Att knulla min morsa blir jävligt svårt//Men ta det lugnt jag tog inte din diss så hårt//För morsan min är död och begraven//Men du kanske är necrofil, och knullar döda i analen//Det är jävligt lågt att dissa ett lik//Men jag gör ett undantag för dig, för du snackar så mycket skit//Vem fan har sparkat dig i röven, så mycket skit du snackar?//Om du inte vill ha spö, är det bäst att du backar//Jag skulle ensam kunna döda hela erat tyresö//Haha, tror du verkligen att JAG skulle dö?//Jag vill verkligen få alla er idioter att fatta//Att om ni överlever, så har ni gud att tacka//
upp cmon. 3-2