|
|
|
|
|
Ers Majestät Vs. Danpag
Danpag:
Danpag kommer up och kickar ner ers majestät// hans flow som majjonäs, dödar dig med body slam// Grabben ville battla, men nu kommer det att kosta// Sluta fiska lax, för nu kommer du att torska// Jävla fiskrensare! jag är gränssättare// Fuckade up dit liv innan du han tänka på saken// För jag käkade up dig som pasta parmesana// Så nu är det dags att packa för resan till nangiala// Jag kommer vinna detta, det är inte svårt att se// Nu plockar jag hem potten precis som wpt// Men om du endå vill försöka som kommer jag att kicka mer// Din stil är ju pasé, maan du borde lägga ner// Fuck vad du är fake precis som terror i stockholm// Jag lägger skruvade grejer som en förälder med en locktång// Du är fuckd up i skallen så ring din hjärnkirurg// När jag väntar på dit svar, ska chilla ta det lungt en stund//
Ers Majestät:
Jasså du kommer upp? ahmen kom ner på moderjord// Du kan inte döda mig, du blir hängd för kungligt mord// Shit, va gott med torsk, mannen jag käkar ner dig// Kungen ska krönas, alla räknar med mig// Rensar jag fisk? torskfitta, jag ränsar bort din käft// Så slipper hela Whoa höra när du drar de kefft// Du käkar upp mig mannen, inte direkt smart// Har inte din mamma lärt dig att gift är oätbart// Nangiala, jasså ska du ge dig av? men// Med denna dissen så kan jag ju hjälpa dig på traven// Vinna detta mannen, ska kompisprops hjälpa dig med de?// World Poker Tour, nej en rapbattle e va de e// Att min stil e pasé, säger grabben från Uppsala// Rykten går, du stod o headbangade på en punkgala// Danpag, snackar om nån jävla locktång// Men byt B mot L, för då gillar han sånt//
peace
414.
Klubb Knutby
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
först till 10.. peace
414.
Klubb Knutby
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
upp då¨!!
414.
Klubb Knutby
|
|
|
ers majestät . den andra sög totalt :P fatta inte hans text:P :D men bättre nu er majestät du har ju haft mkt bättre förr som sagt:O :D men big up!
Svensk hip-hop!
|
|
|
1-0 ersmajestät... jag gissar på att du inte fatta fisk dissarna/skämten.. jag anspelar på att han är göteborgare ... silstrypare ...
|
|
|
haha ok;)
414.
Klubb Knutby
|
|
|
tack yeno:)
414.
Klubb Knutby
|
|
|
dom som rösta på den andra suger ! ers majestät ägde:D
Svensk hip-hop!
|
|
|
ers majestät
Riktigt Brutala <3
|
|
|
tack yeno!;D
tack beat!.
2-0:)
414.
Klubb Knutby
|
|
|
DanPag . LÄÄÄTT :)
/fan, VAKNA UPP/
|
|
|
|
|
|
ööhm!.. kompis vote!
414.
Klubb Knutby
|
|
|
ee så jag har henne på min list men jag känner henne fan inte men skit i den isf då jag bryr mig faktiskt inte
|
|
|
okej , jag motiverar :) Sluta fiska lax, för nu kommer du att torska// <-- det var därför :) lätt bäst :)
/fan, VAKNA UPP/
|
|
|
så 2-1 nån som fattar göteborgs dissen
|
|
|
|
|
|
kom igen o rösta..
414.
Klubb Knutby
|
|
|
|
|
|
sega jävlar:P
414.
Klubb Knutby
|
|
|
Vote; ers majestät
fast båda var rätt kassa....
Slayin ya'- we blaze all men And storm through Allah battlefield with suede Timbs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tack:)
5-1!
414.
Klubb Knutby
|
|
|
ersmajestät
Graffiti Cant Be Stopped
|
|
|
tack..
6-1:)
414.
Klubb Knutby
|
|
|
kompis vote hatar jag ers majestät lätt bäst den andra skojajr ni ärligt Nangiala, jasså ska du ge dig av? men// Med denna dissen så kan jag ju hjälpa dig på traven// "!!!!!!! den va tung
Vinna detta mannen, ska kompisprops hjälpa dig med de?// World Poker Tour, nej en rapbattle e va de e//
den va också b ra men du kan bättre big up
|
|
|
|
|
|
majonäsen tar hem detta
Efter allt dom har vart me om , så tappar dom livsgnistan Dom lämnar livet och skriver upp sig på dödslistan ? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?<br>
|
|
|
9-1..
tack alla;)
need one more!
414.
Klubb Knutby
|
|
|
10-1