I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TNS VS Ooraah [Rond 2, engelska 8 bars]

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2007-07-06 15:55

TNS VS Ooraah [Rond 2, engelska 8 bars]

Rond två.. Den första vann TNS.. Ville bara få det sagt hahaha!

Ooraah:

Ive lost once, but that one was written in approximately 100 seconds/
u know u'll lose so sit back relax, cuz what u read is the reckonings reckons/
ur so bad, u use so bad rhymes, that I can win with beckons/
I write lyrics all the time, u really think u can win?/
I won once by luck, but still, a winner u've been/
your christianity, a thin skin/
and im the demonic powers, a thick sin/
u wanted 8 bars, here u go, try giving me a spin!/

TNS:

you write lyrics all the time, well shit you can't tell

I write so damn well, I'm an eagle and you a fantail

and yeah I'm a christian, something wrong with that?

your biggest dream is to make a song with take back

you are demonic? bitch here's my dick so jump on it

you think you good, are you sick, you need to vomit?

some shit that's scary, is that you don't even understand

the words you found in the dictionary, just knock it off man

Först till 5.. Hehe faaaan vilken skillnad på engelska det va idag och förra veckan.. Du har visst gått en extra kurs eller nåt, eller så har du bara tagit dej en titt i ordlistan kanske? Vem vet.. Nu kör vi iaf ;) Puuuuuuss!

2007-07-06 16:06
du sög den här gången, ta inte illa upp, du vann förra, men känner på mig att jag vinner den här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 16:12

you write lyrics all the time, well shit you can't tell

I write so damn well, I'm an eagle and you a fantail

and yeah I'm a christian, something wrong with that?

your biggest dream is to make a song with take back

you are demonic? bitch here's my dick so jump on it

you think you good, are you sick, you need to vomit?

some shit that's scary, is that you don't even understand

the words you found in the dictionary, just knock it off man

Kan hålla med om att jag inte var lika bra den här gången.. Kan bero på att förra gången började jag och då visste jag inte hur pass bra du var så jag skriv så bra som möjligt.. MEN nu vet jag hur bra du är och det här räcker gott o väl.. Du har slängt in lite avancerade ord som du antagligen har hittat i nåt lexikon eller nåt, men är du bra för det? Nopp! Hahaha vinner inte jag den här så vet jag inte vad jag gör.. Dina rim suger, du får inte mkt sagt, dina rader är fett ojämna vilket resulterar ett kefft flow..

Varför skulle du vinna lixom? Haha nej för fan! Gör ett par nya konton och rösta på dej själv eller be ett par vänner rösta på dej!

2007-07-06 16:13
och btw ur betyder your inte you are ;)

2007-07-06 16:16
Denna gången var du bättre ooraah!
Nej! jag bara skoja, VOTE;TNS
"Visst har jag bra humor?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 16:34
Hahaha ahh det har du :P Blev lite rädd där haha

1-0 TNS då

2007-07-06 20:24
du TNS, jag kör alltid mera än en battle med varje person jag battlar, första gången kör jag sämre än vanligt med vilja, sen andra gången gillar jag att knulla sönder den andra, jag kan engelska bra, förvånar det dig??

2007-07-06 20:33
Men du var ju fortfarande inte bättre än mej så det är lugnt ;)

Om min sög, vad gjorde din`? hahahaah vilken jävla buttyboy!

2007-07-07 04:30

2007-07-07 16:26
*Host*

2007-07-07 21:43
din sög

2007-07-07 21:46
I won once by luck, but still, a winner u've been

menade U won once

2007-07-07 22:14
Hahahaha mannen seriöst.. Strap on a pair for fuck sake asså!

2007-07-08 02:29
Upperi upp!

2007-07-08 13:25

det är bara en som har röstat...
alla som läser våran battle, rösta

2007-07-08 23:31
hahaha, vote tns.. du kan bättre dock. men battla nån som kan battla nästa gång!

no hate, just fun..

2007-07-09 00:13
Tackar LilG!

Martin: Det här är andra gången vi battlar.. Jag ville inte battla igen (på grund av att han suger) och jag sa det till honom.. Men enligt honom så skulle han knulla mig och grejer så jag var bara tvungen att tysta ner snorungen lite ;) Tack för rösten btw!

3-0 TNS

2007-07-09 00:18

du känner typ alla dom, det kan va därför du får flera röster

2007-07-09 00:34
Mannen skojjar du med mej? Han lilG har jag på min msn, det är det enda.. Du ser väl själv att min text var ett x antal gånger bättre än din "text"? Mannen va inte så jävla pinsam och börja skylla ifrån dej asså, seriöst? Kiddin' me?

Va en man och ta en förlust för i helvete asså!

STRAP ON A PAIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-09 00:42
du sa:
Du har slängt in lite avancerade ord som du antagligen har hittat i nåt lexikon eller nåt, men är du bra för det? Nopp!

--------------------------------------------------------------

vem är det som försöker bortförklara

2007-07-09 00:58
Grejen är att JAG behöver ingen bortförklaring för nåt så det där var ingen bortförklaring.. Jag gjorde bättre i från mej även denna gång. end of discussion lixom.. DU däremot kom men en riktigt wack bortförklaring.. Kompisröster? Haha no need for that hahaha!

Mannen du bara fortsätter att skämma ut dej gång på gång.. Får du aldrig nog?

3 - NOOOOOLL - TNS - Hahahahaahahahahaha

2007-07-09 01:15

du beter dig som en 10 åring, har du ens kommit in i puberiteten??

2007-07-09 01:30
Nej det har jag inte! Väntar fortfarande på att det ska hända!

2007-07-09 11:17
 Ooraah P14

Inte äns jag har kommit in i puberiteten.

Men är ganska säker på att TNS har kommit in i puberteten, till skillnad från dig, snorunge. sluta förstör eran tråd, jävla idiot. Den kommer ju tas bort, men det kanske är lika bra så du slipper skämmas. Pinsamt..

2007-07-09 12:50

är du verkligen 18 år, tillochmed jag har kommit in i puberiteten

2007-07-09 13:36
Tror inte du har kommit in i puberiteten.. Du kanske har börjat att komma in i PUBERTETEN dock. Men du är fortfarande äcklig.

2007-07-09 14:23
""

2007-07-09 16:48
haha shiii vad den här tråden börjar spåra ur asså :P

Vi följer Martins råd och slutar använda denna som en chat! Har du något att säga mig, då tar vi det i GB'n. Det funkar utmärkt Lillen!

2007-07-09 23:32
håller med

2007-07-10 04:22
Fuck vilken seg battle!

Ajja upp upp//TNS eller nu mera Steel =)

2007-07-10 17:48
Haha upp för fan asså! 2 röster till vafan!

2007-07-11 00:13

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPP!

2007-07-11 01:03
tns
sol klart.lill snubben ska inte hålla på med sådant
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-07-11 01:30
tns utan tvekan  :P
Mölndal

2007-07-11 02:24
V;TnS såklart ooorah orka att han säger att TNS suger när TNS är mycket bättre:) fast TNS kan nog bättre hoppas jag

2007-07-11 02:40
afro_p - Jag kan bättre, men det behövdes inte mer än så här tyckte jag ;)

Tack till alla som har röstat!

Winner TNS

2007-07-11 18:25

Näää håller med de behövdes inte man vill inte slösa bort bästa rimmen på en mkt sämre rappare

2007-07-12 00:47
vote: TNS någon som vill battla mot mig på engleska skriv i min gästbok då :)
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth