Cassiandra vs dirty_flowetry [2 ronder x 8 bars]
dirty_flowetry: Så, du vill slänga dissar mot Dirty?/ Stumpan, jag ser till att sånna som du ligger i kistan i förtid. Din bästa merit efter detta; Förlust, 7-0 i battle/ Och klart du inte går på mina spelningar när det jämt är slutsålt din faget! Get it? Eller är du efterbliven?/ För jag menar, din bästa "diss" kommer typ vara; Öhhh, heh... Dirty's snopp är jätteliten!!1 Så ge upp, stå vid spisen och lyssna när jag sriker; Ge mig min mat! Visst är det bättre, whoa? För ni kan väl inte tycka att det cpet är bra?Cassiandra: Så du vill ha mat? Då bjuds det på valiumgryta// följt av cyankaliumspruta - så jag kan se ditt kranium ryka// För som om SMHI strejkat är du ute i ogjort väder// å kommer ångra ditt tugg å plattas till som en oklok bäver// För du jagar mygg i dina ofogräder - jag utför mord på städer// och gör en grogg sträv som osmort läder på blod och Jäger// Om du tar en punschpralin faller du ihop, hårt däckad// Medan jag är så hård att jag böjer plåtkäppar med mina kåtläppar//dirty_flowetry: Att du ens vill ha en rond 2, du är både galen och kaxig, för jag menar, din rond 1 blev ju UNDERKÄND som staden Atlantis. Snälla, ska du dra punchlines om SMHI? Haha ärligt bruden, det är ännu ett tecken på att du är jätte dålig! Jag får panik, för denna horan är pinsam, och efter denna ronden är du slutkörd som skrotade bilar. Så även om jag drar kassa lines och med annat namn så är jag iallafall bäst i typ... Alla fall!Cassiandra: Du rappar "pinsamma horor", tänker på piskhanterande lyxflickor// å leker enarmad bandit i dina pilskt vadderade byxfickor// Du sade "piska mig" och jag började veva med kedjor// å amputerade leder så att det liknade Hostel's censurerade scener// Om ditt crew skulle backa ditt flänga snack med gängattack// Så lurar jag er i fällan med en befängd atrapp// Kallar in airstrike, svarar i luren "är de sprängda? Tack"// För att slutligen ringa Fonus, fråga "visst ger ni mängdrabatt?"// --- Det är soft med lite hårdare battles, så se till att rösta nu. Först till 7
dirty_flowetry`s bästa Get it? Eller är du efterbliven?/ För jag menar, din bästa "diss" kommer typ vara; Öhhh, heh... Dirty's snopp är jätteliten!! -bra rim och tar bort dissar om din lilla snopp;) Så ge upp, stå vid spisen och lyssna när jag sriker; Ge mig min mat! Visst är det bättre, whoa? För ni kan väl inte tycka att det cpet är bra? -sexistiskt men roligt att skoja om sterotyperna andra raden funkar bra oxå Att du ens vill ha en rond 2, du är både galen och kaxig, för jag menar, din rond 1 blev ju UNDERKÄND som staden Atlantis. Snälla, ska du dra punchlines om SMHI? Haha ärligt bruden, det är ännu ett tecken på att du är jätte dålig! Jag får panik, för denna horan är pinsam, och efter denna ronden är du slutkörd som skrotade bilar. -allt är bra för utom att skrotade billar är lite sönderkörd Cassiandras bästa Så du vill ha mat? Då bjuds det på valiumgryta// följt av cyankaliumspruta - så jag kan se ditt kranium ryka// -Elak och kaxig, sjysst rimmat Kallar in airstrike, svarar i luren "är de sprängda? Tack"// För att slutligen ringa Fonus, fråga "visst ger ni mängdrabatt?"// - kaxig och rolig Men i helhet så tycker jag att Dirty va bättre i den här (v,dirty) och cassandria kul att du använder rätt många avancerade ord, men det kan bli lite för mycket om du förstår vad jag menar. Blir jobbigt att få det att flyta känns som man snubblar på tungan men det kanske bara e jag;)
---------Reklamplats---------
cassandria var riktigt feet :D den andra blev ju fett ägd V;cassandria
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack peepz, 2-0 till cassandria. Keep on votin', maddafakkaz!
Schysst motivering, Beskeen. Alltid kul att höra kommentarer. Jag kan delvis förstå vad du menar med "för mycket"; särskilt "piskhanterande lyxflickor/pilskt vadderade byxfickor"-rimmen är nästan som en sån där "sex laxar i en laxask"-tungvrickare. Det kanske är too much för er andra, men jag har utfört så mycket oralsex i mina dar att min tunga kan utföra mycket mer sensationella konster än så... ;)
Cassiandra. Motivering: raderna känns mer genomtänkta, bättre rim, samt roligare rader.
För mycket nödrim av cassandria. Vote;Dirty Dirty hade även härliga liknelser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack Nazeem. Bedömet värmde, då du pekar på just sånt jag anstränger mig för. 3-2. Asjämt, ju.
Cool Cassandria var överraskande bra faktiskt, första ronden tycker jag hon tar hem, Dirty's kändes för ogenomtänkt och snabb skriven, dina öppningsrader var dock bra och hårda men Cassandria hade snyggare dissar och dina avslutningsrader i första ronden var softa. Andra ronden tar däremot Dirty hem, Atlantis raden var fynig, nice rimmat också, svar på tal och hårdare dissar. Cassandria kändes för rimfokuserat i sin andra rond och för mycket krystat. De var jämnt faktiskt, men Dirty får min röst ändå, pga. hans andra rond.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jag tackar för rösterna, 3-3 nu va?
Cassiandra
Pengarna Ska fram , Klart det Måste Fixat// Tar upp min Butterfly , Ska visa hur man Trixar//
Jag får panik, för denna horan är pinsam, och efter denna ronden är du slutkörd som skrotade bilar. Haha riktigt bra! Sen lägger Dirty ganska fina rader! Så vote dööörteey;d
V; cassandra, alla andra smorar bara..
kill em' all!
v: cass, "Så du vill ha mat? Då bjuds det på valiumgryta// följt av cyankaliumspruta - så jag kan se ditt kranium ryka//" sjukt tunga rader!
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Woohoo! 7-4 ! Tack alla som röstade, och ännu större tack till alla som kommenterade, och ett stort tack till dirty_flowetry för bra rader i en (anser jag) både grym och jämn battle.
Inte för att vara sån. Men dirty var ju överlägsen i denna battlen? Cassandria krystade ju rader & rim. Förstår inte.
Tack alla som röstade på mig, det var en kul battle enligt mig. Grattis till vinsten Cassandria, får göra om det nån gång ;).
Martiiiin, fuck no!
kill em' all!
Jag hann inte lägga en vote men den hade faktiskt gått till cassandria, dirty, du gör som jag, kallar non föra hora, o då äre dåligt...
Take every day like it is your last day of your life...