Mr Pace, din författade text var förhållandevis dålig. Vad du kan tänka på till nästa gång är att använda dig av flerstaviga rim och ett mer avancerat rimscema. Det blir roligare att läsa texten samt att man får uppfattningen att du har lagt ner lite tid och tanke på texten. Försök gärna klämma in en punchline också, alltid trevligt:) Cassandria, att du ansträngt dig för skapa en text med snygga rim och underhållande rader går inte obemärkt förbi, härlig läsning. Till dina rader: Du avklädd är som the Postman; alla klagar på längden// Fyndigt och skoj, jag fick mig ett gott skratt där. Hårtslående punchlines uppskattas alltid. Sedan fanns det några ytterligare rader som jag tyckte var ganska bra, även om de inte var lika ögonbrynshöjande som den ovanstående citerade raden. Vad som kanske kan förbättras till nästa gång är ditt rimschema, du kanske kan tillfoga ord som rimmar på ordet i slutet även i början av raden eller i mitten. I överlag tyckte jag att din text var underhållande och definitivt över godkänd. Min röst går - som det säkerligen går att tyda ur min text - till Cassandria.