Peppe vs lillpolacken Lillpolacken:Nemen oj, killen har problem med sitt humör och får det kvavt//fattar du inte? jag dödar ju dig verbalt!//Du är riktigt dum, droppar "otroligt" tunga ord//fuck dig ditt flum, du är redan död o sprutar tårar av blod//Du tror du lägger dina ord som atombomber//och även om du fått en tjej i säng, så är det inget som kommer!//Killen kallar sig man och nickar peppe//men ska jag va ärlig? killen blir penetrerad av morfar me käppen!Peppe:
Peppe här igen och det är dags att du börjar lära dig/
Det är okej att battla mig men jag kommer ändå äta dig//
Det är så pinsamt att du leker farlig med din hat-text/
Jag dunstar bort dig som om jag vore ariel och du en matfläck/
Du som ut som dom i startrek och förståeligt så får du betala för oralsex//
Flum?, tårar av blod? Är det vad du tror, kom tillbaks efter din pubertetsperiod/
Du faller som en lövskog jag kör av dig som en snöplog, hittar lillpolack och det var bög som stödord//
Shss, tror du jag lämnar dig pysen, om en vecka ligger du hemma i frysen//Vote till 7 Dzzz
v; peppe .. :)
Du som ut som dom i startrek/och förståeligt så får du betala för oralsex//Så du kör två rader mer än din motståndare, och det är fuskigt/dåligt, beroende på om du gjorde det med flit eller bara inte vet bättre.Det du gör bra är att hitta sammansatta ord att rimma på (det är alltid bra), och att du gör det med ett lite mer avancerat rimschema. Hat-text/matfläck// och lövskog/stödord/snöplog är alla bra rim. Tyvärr gjorde du inte särskilt vettiga verser av dem, eftersom dina punchar blev rätt matta. Liksom; "faller som en lövskog" - det är inte särskilt vettigt i sig. Lövskogar faller ju inte, direkt. Så nöj dig inte med att komma på bra rim - det måste bli bra rader av dem också.