Sugminkrew vs Matthew 8 rader svenska först till sju som vanligt och inga kompisvotes tacksugminkrewmatte, mina ord får dig att divideras i hälftenfinns farliga sjukdomar men detta e värre,värre än pestendetta är testet, om du klarar av mina omöjliga hinderdu tror att du är snabb o grym men ändå visar ingetdom kallar mig för den allsmäktige och snart förstår du varförför jag är som din gud och gör dig totalt maktlöstvå rader kvar och dom hugger jag in rakt i hjärtat, detta är internet batte tar det som skoj och ändå klarar du inte av smärtanMatthewFör Matthew ger sugminkrew käftslag på käftslagatt du är sämre än mig kan vara tänkbart nej bara självklartdu börjar gråta, för du är grinigare än ett mensbarnnär du började battla mig kunde du inte tänkt klartjag ser nödrim på nödrim i din så kallade textdu är inte ens nära min nivå och du fuckades lättdet är typiskt att jag får battla alla dessa skrivande töntarjag flyter så bra att jag är nog en blivande sjömanFörst till sju och inte kompisvotes tack! Lycka till sugminkrew.
0-6