Matadoren Vs. _NoVA_ (12 bars inte 10) Matadoren:NOva, du vet väl att jag är helt galen//Söver och släpar dej operationssalen//Du vaknar upp, men har inga organ kvar i magen//Nova blir rädd och ramlar ner från sängen och försöker fly//Jag ser och följer efter, Jag fyller din kropp med bly//Tar hand om dina rester, sedan är du spårlöst fösvunnen//Tre dagar senare hittar polisen en kille som liknar en fitta i brunnen, vid skogdungen, det var du horunge!!!//Jag trodde jag gömt resterna av din kropp väldigt noggrant//Ungen är död men ändå är han rädd för sin egen skugga, vilken FJANT!//Detta mord har inte varit värd besväret//Ungen vilje battla men orkade inte lyfta upp svärdet//NOVA:grabben,jag kommer slakta dina rader/mina bravader är som straight flush i spader/din pressbild påminner mig om min otorkade bakdel/men du verkar mer vara en rappare med talfel/du verkar jävligt gangstah du är ju matadoren/men shit fatta dåren du måste va en hård en/jag kommer bara krossa dig till grunden/efter detta kommer du lämna whoa å va spårlöst försvunnen/nu tackar jag för mig tänker inte slösa tid/läs det igen och märk hur min rader gårpå glid/12 Bars Battle INTE 10.Regler:# Först till 7 Votes.# Kompis Votes OGILLAS och kommer Straffas.Må bästa man vinna !
Upp!