Moderator
2007-09-18 16:03
Pojo vs Ramuz (12 bars)
Pojo Ge mig inga bortförklaringar i stil med "han började"/ Pojo kommer att käka upp dig som en hamburgare/ Jag flyter fram på beatet fetare än vaniljsås/ Och jag skiter fullständigt i att du kom från Alingsås/ För du är misslyckad, som en stoppad karriär/ Du skulle inte kunnat nå mig även om du varit här/ Du raggar hårt men skulle bara fått en brud om hon va döv/ Det närmsta du kommer "Sailor Moon" det är en sjömans röv!/ Så undvik battles för det bryter ju ner dig som min magsäck/ Du följer bara efter de som är före, som ett bakdäck/ Ja du följer med strömmen men är på väg mot ett vattenfall/ Rent ut sagt på blatteslang du är keff och knappt ens en valp!/Ramuz nejdå , bortförklaringar kommer inte ifrån mitt håll och tyvärr är det mitt fel att dina votes slutar på noll yeah fuck alingsås , eskilstuna är mitt hjärtas själ och jag vet att det är hos dig som smärtan är japp killen har inte kommit in i puberteten och för ramuz var det verkligen en evighet sen mitt privatliv är perfekt , tjejer faller i högar så snacka inte när det är du som helst flörtar på bögar men även din mamma går bra , fast se upp för inavel jag skänker gärna en kondom som hjälp på traven cred till dig , du vore nästan bra om du sluta me vissa nödrim och medans jag vinner , så runkar du till bögfilm jag medger att han va en tuff jävel men hoppas på det bästa , have a nice time . först till 7 smek
time isn't wasted when you're getting wasted .
vill rösta på Ramuz.. men han e min homie så de vore bara en kompisvote!Pojo: för dåliga rim som typ alingsås - vaniljsås.. de ända du gjorde bra va: Du skulle inte kunnat nå mig även om du varit här/Ramuz: betydligt bättre än förra battlen! lite seg på slutet, men bra att du redan bättrat dig.. jag blir förvånad ifall du inte vinner peace!
414. Klubb Knutby
krystat, dåliga/playeda rim och """""punches"""""" kortförklarat på vad jag sett i den här battle'n. jag röstar inte på ramuz för att han hade märkt ut sina rim så fint. "Det närmsta du kommer "Sailor Moon" det är en sjömans röv!" - det enda små roliga.
vote pojo, tightare rader o ja tycker bättre rim o inte några nödrim..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Vote: Pojz För att ramuz hade fetstila sina rim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wtf? bara för att hade fetstil? de underlättar ju när man läser
414. Klubb Knutby
Asså, det är skönt med motiverade röster men om de bara va för att han hade festil på sina rim så... då är inte den rösten så mycket värd egentligen.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Moderator
2007-09-19 13:38
aja pojo jag låter dig bestämma om du vill ha den rösten eller inte , vad står det ? :)
typ 2 - 0 ?
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Moderator
2007-09-19 13:41
aja okej då , upp till dig om du vill räkna kompis vote och en för att jag kör fetstila rim men okej då ^^ , smektillfolket.
I dagens whoabattles måste man typ räkna med allt för ingen röstar ändå :)
Peppe sluta spamma andras trådar med reklam...
Moderator
2007-09-21 12:11
yes , upp en gång för alla nu då :D
Kom igen Whoa! Rösta :D
V pojo: mest för att ramuz skrev hjärtas själv
Moderator
2007-09-23 17:17
hjärtas själv ?
jag är stolt över eskilstuna så det är mitt hjärtas själ ? ^^ aja .
Upp! Kom igen nu, rösta på!
Min går till Ramuz. E-tuna(L)
Hokkar gärna på Collab!
2-1
Vote Rasmuz , hade vissa rader som var mycket bättre enligt mej :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-09-27 15:28
2 - 2 , upp nu :)
palla... oavgjort?
Rasmuz tyckte ja hade skönaste rader så väljer ja nån så väljer jag rasmuz
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs