Jeey VS ZaandrAz
Jeey först ut... ZaandrAz Andra Ut... Först till 7 vinner lycka till båda två... Fjortisprinsessan från skåne, välkomnar jag nu
att du utmanade mig, kommer du ångra hörredu
Det är så enkelt att ta dig, när jag lägger mina rim
för du och hiphop passar lika bra som en arisk muslim
om du ger ditt allt, så är det inte änns nära
du gör inte bara dig utan hela skåne impopulära
och det killar du får, lär ju inte vara sköna
blinda mongos är det enda som vill få dig att stöna Peace! Jeey Du skriver en text på en minut // Du är slut // men stå ut // Någon dag kommer också din debut // Du kanske ska prova dra upp din ridå// Innan du kommer upp till min nivå// Du ska du lära dej simma// Innan du börjar rimma!! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha!
måste säga att ZaandrAz tog hem detta. P.s Jeey, du kan inte snacka om skåne när ingen vet var du e i från. Så ja föreslår att du kommer hit me snabbaste tåg. Du e ett fån ditt såg spån, så gå, för du e kass. Å alla vi i skåne skiter i dig som ett ute dass! Dina rim suger kuken, så ni har ju nått gemensamt. Ja ägde dig på kommentaren, oh-shit de här va pinsamt! I´m Out Bitch!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
tack 1-0 till mej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vote Jeey! Jag har läst några av ZaandrAz tidigare battles och sett att hon tar flera ord från andra och gör om dom lite och sedan lägger dom i sina bars ..
jag har inte tagit någon annans men tro vad du vill jag läser knappt andras battle shiit :O så de kan du juh bara fortsätta drömma om
Precis! E du kaxig! Ska ja komma å daska din mamma i facet eller! Snacka inte skit! Fuck Jeey!? E han så modig så han battla tjejer?! fett asså. Säger som Pepps! Hög standard!
Istället för att snacka skit så kan du ju köra en battle mot mej? Så skippar vi den delen när man leker gangster.
Vote Zaandraaz, raden "Du skriver en text på en minut" osv.. tog det hela. Det är för Whoa :)Smygreklam (ps rösta i min battle mot Ramuz)
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
2-1 till mej
blir lite förvirrad när folk säger att det är fegt att battla tjejer... skulle de ha sämre förutsättningar eller nått? Vote Jeey.
2-2
JoshaNMusik , jag antog att hon kommer från skåne när det står att hon kommer från skånes län. Sen om det är fel eller inte vetesatan :)
peace
Bara så ni vet, så är eran dröm lika med våran verklighet. -someone´s gonna die tonight.
Nej blev bara sur för att du snackar om skåne, ja e där i från :D Och om skåne e så kasst, förklara då vf de kommer så många utanför skåne hit :S:P Vi har dom härligaste Sommrarna. dom mysigaste vintrarna, den finaste hosten, å den mest underbara Våren :D
hösten*
2-3 till jeey
4-3 till jeey
Arier (aryas ) kallas de indoiranska stammar som någon gång mellan 2000 f.Kr. och 1500 f.Kr. invandrade till Afghanistan , norra Indien , Iranska högplatån , och Kaukasus från sitt urhem. Arierna talade det indoiranska urspråket, ett satemspråk . Ariernas närmaste ättlingar idag är de olika iranska folkslagen i Iran , Afghanistan och Tadzjikistan . Dessa inkluderar folkslag som till exempel perser , pashtuner , gilaker , tadzjiker , kurder och lurer , med flera. Där dog den punchen..... och Jeey ..lär dig simma innan du börjar rimma är så sjukt använd så den är löjlig
vote Zandraz för ett försök till fyndiga dissar
---------Reklamplats---------
fortsätt rösta!!!
upp nuu och rösta klart ;)
Beskeen: Det där med simma, rimma grejen så var det inte jag som skrev den..
men sure...
Bara så ni vet, så är eran dröm lika med våran verklighet. -someone´s gonna die tonight.
skåne suger ni har fan inga vintrar och alla som kommer till skåne är invandrare o ni kan knappt snacka svenska
blandade ihop namnen sorry ...jag menar vad jag sa men bytnamn v jeey med andra ord
---------Reklamplats---------
nu e de 5-2 då :S konstigt och alla här i skåne e fean inte invandrare och sen har vi visst då vintrar förra vintern va de fean nästan 1 meter snö ute :O och förra igen va de 2 om inte mer :P
jeey hade den mest tråkiga texten jag läst på ett jävla tag , zandras va inte direkt hård men den va lugn simpel kaxig v-sandra
Din mamma på pizza på min kuk idiot
5-3 till jeey
Okey ett jag är en linköping bo. Men fy fan va skåne är grymt så utav helvete!! Ingen gillar skåne bara för att dem inte hör vad de rappar om så de måste sitta o läsa men dem har dyslexi. Så alla ni som inte gillar skåne// Va fan kom igen har ni inge bättre för er// jag förstår inte läser tråden och avundsjuka är det jag ser// Ställ er upp för södern// Så kan jag garantera att ni slipper möter slutet av era öden// nästa gång jag hör någon dissa skåne så blir han lämnad i öknen// av mannen som heter Fantasidrömmare// Här ser du honom som dj_kill// men bara därför jag inte vill se att jag är han med högsatta skill// Så håll käften allihopa nu// Och buga ja just du Joshan//
Eller är du för stolt?//
hur kan man va stolt när man är en hora på gatan//
som bara får kukar att slaka//
Dags att börja skaka killen//
För jag har hittat vart du lever//
Bryter upp dörren krossar knävecken//
krossar lätt högra knäskålen//
sen är det här klassat som misshandel//
Medans du ligger ner på golvet o skriker så tänder jag ciggen//
jag hör polisbilen//
ser bilen och den enkla polismannen kliver ur den//
plockar om deaglen och skjuter snuten//
sista man ser är din skalle utspridd på marken//
Nästa gång du dissar skåne så jävlar din fitta!!
Södern med er för alltid Peace OUT!
"Okey ett jag är en linköping bo . Men fy fan va skåne är grymt så utav helvete!! Ingen gillar skåne bara för att dem inte hör vad de rappar om så de måste sitta o läsa men dem har dyslexi." Vem har dyslexi egentligen?
asso ni ska inte snacka här de kan ni göra i gb och sen e där bara nårra eller en röst kvar fortsätt nu juh ;9 6-3 till Jeey
Vote jeey
När jag vill ha din åsikt, så ber jag om den.
grattis