2on2 Battle (Faiint & Borgan vs Pungnisse & Vico) 12 svenska rader
faiint (team1): Pungnisse - här ute i orten är du efterlyst Som en mördare som flyr, eller en invandrare utan asyl Hur ska jag kunna dissa din kompis - när jag inte ens vet vem han är ? Han är utrotningshotad - som vår atmosfär Folk med damm allergi dör när dom hör era rhymes För era rimm är äldre än d12's första lines Pungnisse - Du är lika mkt gata som en skogsstig Dina slag hade inte träffat mig även om du gick på boxning Jag och borgan lägger det tight, som en tjockis med baddräkt Och våra rader är lika tunga som din magsäck ! Eran vinst och world trade centers beffinelse är skrämmande lik för att ni vinner detta är bara skitsnack, som att 50 cent vore vit!borgan(team1): Mannen tigger fitta men han kommer få kuk snart aight vi är sjukt bra, men vi börjar med en mjukstart Han är som sin morsa, jävligt slapp mellan bena att battla mig är som att försöka kuta ikapp en hyena Han och hans polare ville vara blodsbröder, okej nu ska vi se dom skar i varandra och dela blod, nu lider dom av Hepatit C När jag snackar sjukdomar, jag menar Pungnisse har haft dom alla Hiv, cancer, - nu står jag här och delar ut danska skallar Visst i alla comments kommer det står att jag inte har flow i texten Men palla bry sig ? Jag och ludde gör så att hela Whoa växer! Vi gör det som vanligt, vi gör det stort, större än din mamma Ni har två val att välja på, springa iväg eller stanna ... Pungnisse(team2):
Faint är det sant, är jag tillochmed populär i din lilla ort// men ja svär, jag är ingen immigrerad turk som begått nått mord// utan jag är en vanlig svenne som torterar med sina rader// och min kompis heter vico, har du inte träffat din styvfader? va? ni säger att våra rim är gamla, fastän ni inte vet vilka vi är// när era dissar är äldre än Adams tid som pensionär// haha, ni är lika tajta som en anorektiker i hiphopkläder// hajja, ni är inte tunga, ni är lika lätta som en colibrifjäder// och Borgan, din text är fan lika hopplös som dina föräldrars sex// din pappa är snopplös och din mamma klädd i latex// nu är det Vicos tur, för ni har båda två fått svar på tal// jag öppnar hans bur, han kryper ut ur sitt skal//Vico(team2): Faint du vet tydligen inte vem jag är, då är detta premiär** du tappar hakan när jag kommer inglidande som en tvål på en glaciär** och du hade fel Borgan, jag och pungnisse föddes som bröder** du hade fel igen, det är NI och inte vi som är emos och förblöder** ja, jag lider av en massa sjukdommar men jag är inte dyster** jag lever livet, och du vet väl att jag fick dom från din syster?** Borgan, ingen kommer lägga någon comment med ditt namn**
du är den snabba hyenan som snabbt förvandlades till ett lamm** har vi gamla rim? ni blir fan mobbade av ert eget skrivblock** era egenskaper använder ni mot oss, som att min mamma är tjock förfan, det ända sättet ni får whoa att växa på är viktmässigt** och vi tänker varken stanna eller springa, varför så stressigt?** FÖRST TILL 7, INGA KOMPISVOTES må bästa team vinna
ridin' like hasselhoff
rösta!!!
ridin' like hasselhoff
v: team2, skönare rim
väst är bäst.
Jämnt här men, T2 la det lite bättre, v: T2
Vem fan pratar du med?
tackar, rösta mer <3
ridin' like hasselhoff
YEAAAAHHHH akta p14 hah
Wiiieee
vem är p14
ridin' like hasselhoff
faint: p14 yes, har jag inte rätt att rösta i den här tråden också?, elr e det någon åldersgräns? hah kan inte annat än sucka...
Vem fan pratar du med?
RÖSTA, 3-0
ridin' like hasselhoff
Skivsamlare
2007-10-07 21:43
jag tycker första snubbarna var bättre, speciellt andra snubben ja röstar på dom hej då
http://www.soundcloud.com/adamkross
thx hubler, 3-1 ;)
Borgan ..
inga kompisvotes va det väl? eller kör på orkar inte tjata
ridin' like hasselhoff
haha vadå inga kompisvotes ? pajas thx hubby :)
Wiiieee
3------1 fortsätt rösta!
ridin' like hasselhoff
RÖSSSSSTA
ridin' like hasselhoff
Om man bortser från rimmen å innehållet i texterna va ni ju hyffsat bra t2 .. :S
Borgan ..
om rimmen opch innehållet suger, vad kan då va bra?
ridin' like hasselhoff
Jag tycker team1 hade skönare rimm V; T1
KEFF!
ni gillar kompis votes va?
ridin' like hasselhoff
ehm ? , bara för att jag har bojjkott på min vännerlista ? battlade med honom förut .. herregud sluta gnäll, bara för ni får fjortisvotes
Borgan ..
nej men det är en kompisvote om det står "Borgan ska snart lära mig rappa" på hans press? eller vad tycker du?
ridin' like hasselhoff
4-3
ridin' like hasselhoff
Pungnisse , sluta whine hela tiden. bara för att du har typ 1 person på din vännerlista som är din morsa, så betyder det att alla på våra inte är våra kompisar. Eller du kanske tror att vi umgås med Kaggen och Hubler varje dag ?
Wiiieee
haha det är det jag menar, så jag är mobbad för att jag inte har sober på min vänner lista? jooo det är ju så unikt att ha honom där.. tror jag ska bli vän med snook snart, får säkert mycket respect då.. haha jag har ett liv, jag skiter i vilka som är på min lista, okej? sitter inte och skickar kompisinbjudan till hela whoa. Jag har en kompis på min lista och det är Vico resten har blivit vän med mig, okej?
ridin' like hasselhoff
men kör, 4 röster till oss utan kompis röster och 3 till er där alla är... men kör på det, somsagt jag bryr mig inte om whoa men det är kefft när man ska fråga sina vänner om vote
ridin' like hasselhoff
Så du menar att hubler är kompisvote för att han finns på min lista ? Och du menar att Bojjkott och tim 77 är kompisvotes ? bara för att de finnspå våra listor ? Men ajja, antar att du e grinig efter att ha rimmat ort på mord , haha
Wiiieee
jag vill inet bråka för då stängs tråden, men det är ort - turk - mord som rimmar, du vet multies, det ni inte har i era texter
ridin' like hasselhoff
TEAM 1 LUGNT men spana in mattheew mot peppe
men det märks att du är så insatt i dina rim när efterlyst och asyl rimmar så mycket
ridin' like hasselhoff
jag rimamr flyr,lyst,asyl på varandra , medans du rimmar ort och mord..aja orkar inte tjafsa mer för då låser dom tråden..4-4
Wiiieee
men det är ju exakt samma sak, ort, turk, mord!
ridin' like hasselhoff
känner ju alla så får inte rösta, men om jag fick rösta skulle jag rösta på team 1
visar du din visar jag min
borgan var den enda som nästan hade något att komma med.. röstar på det laget han representerar
AIK
v; t1 t2 kunde vunnit om det inte vart för pungnisse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajjt. 6-4 till oss
Wiiieee
Lägg en sista röst på T1 så äre klart :)
Borgan ..
7-4 Vinsten går till oss Tack för en nice battle. peace
Borgan ..