Antikrist vs Ramuz (12 bars) AntikristJag tacklar ditt skit bättre än en hockeyback/Slår tillbaka dina två-bar-rhymes *smack* *smack*/Nu har jag besudlat mina läppar genom att prata om dig/Så du kan väl suga min kuk, jag känner mig redan gay/Lilla fitta, Och du ska kalla dig äkta karl/Dina bars är mer gay än dom på en vanlig gay-bar/Jag är ingen gangster ingen pusher och jag är fan inte pimp/Men utmanar du antikrist ska du fanen i mig bli min gimp/Och när det gäller dig, idiot, citerar jag från Jerry Springer *bleep*/Och sträcker upp mitt långfinger/Och, orkar du ens bemöda dig med att svara?/Jag säger som virusen, det är kul så länge det varar/Ramuzantikrist , killen som ska ta ner mig på isenmen tvärtom grabben , ramuz sliter sönder skitenför din text var lika mörk som en släckt gatlycktadu gav mig värre huvudvärk än dagens bakfyllabara gammal playat , och rim som är glasklarakillen raggar 50+ på farsans dartbanamen du vet , peka finger är för ungaroch ingen vill ha dig sen du börjat pundanej du är ingen pimp , är på whoa för att bli hördmen undra om du får känna fitta innan dagen du dörså ta vara på stunden , för du närmar dig slutetoch medans jag vinner , är risken stor att du blir skjutenhmm , rösta på nu . är sisodär nöjd men hoppas det duger , känner mer för att spela in softarlåtar men på brist av mick och studio blir det svårt . aja rösta grabbs (; peace .
V; Ramuz men ingen va bra