FFMC Vs. Ers Majestät(16 Rader)
FFMC:
Ers Majestät snubben som leker g & bara hatar /Du är inte Gstah och du lever inte gatan /Detta är 3;e gången, sänker dig äntligen /Men jag bryr mig inte men vad hade du förväntat dig? /Bättre rader än förut sänker dig så tungt /När jag vunnit denna battle bjuder jag laget runt /För jag lämnar stackars ers majestät ensam /Förlåt mig om jag snackar skit men jag är skämtsam /Vad har du att komma med du är från gbg /Och kom inte med nå skitsnack som "du ska få se" /Stackars lilla pojken lever på att uff finns /Och skulle inte myrorna finns skulle du dö visst? /4 rader kvar jag ska lägga dom direkt /För när jag fukka din tjej spruta jag rätt perfekt /ERs Majestät, din tjej är en söt liten tös /Mannen efter denna diss är det nog dags att bli religös
Ers Majestät:
Jag har en tro, en vision, att skapa något bra/Och plötsligt dyker du upp och förgyller min dag/Du lägger det kefft, med flera felsteg/Kungen manglar in med punches på FFMC/Du bjuder laget runt, slickar röven av publiken/Men när jag vunnit så är det bara jag som får ta del av skiten/Du dissar mig, och sen ber om ursäkt/Mina texter smiskar dig och sen blir du sjukt spräckt/Ers Majestät är giftig, så bara ta och håll käften/Jag är källan till den ökade växthuseffekten/FFMC för att du är en "Fuckad Flicka Med Cancer"/Ers Majestät för att jag Slaktar fitta med lansen!/Du är bara en i mängden av att drömma om min brud/Men inte lätt att pippa om man har för trång förhud/Att du ens försöker igen?, du har visst sinne för lust/Eller är det mina punches som gett dig minnesförlust?/Först till 7! BEEEEATCH!
vote!:D
tack alla!4-0KEEP IT UP!