Nazeem VS Salaro, denna gång på svenska! Sist vi battlade var det på engelska, och då vann jag:DNazeemDu vill inte få ånger gör som alla andra och stäm in i lovsånger/Visar du upp ditt janusansikte blir du fan kallad bög två gånger/Det blir få ronder nävarna är ett nummer för stora så du förlorar/Inte konstigt att du har byxångest när du är som gjord för kjolar/Din text är skit och när vi snackar analsamlag så är pågen receptiv/Jag är så över ditt huvud att jag upplever dig ur ett fågelperspektiv/Med sågen släcks ditt liv segern är min jag är som regel regelblind/Jag är så avgudad att jag t.o.m. blir tillbedd av min egen spegelbild/Kan en snigel slå en sprinter och kan en turtle verkligen klå splinter/Att spöa mig är som en rullstollsbunden Tim Curry, DET går inte!/SalaroDet är du som är nervös och snart känner dig dum och skamsenEfter min sädesuttömning så står du där med en klump i halsenJag sitter här nu och kröker smått du leker fågel så jag röker holkJag är inte guden Janus men däremot ett spöke som hemsöker folkStöter en dolk djupt i ditt bröst för att därefter splitta ditt kraniumDina nerver klarar inte mer och då menar jag inte brist på kaliumHar en Lexus men skit i den nu din brud får åka i min stora sexbussHar du några invändningar utdelar jag ett slag mot ditt solarplexusDin hora spräcks just nu det är fan aldrig stake i dig slapptaskenDu är en B-Ö-G och det bokstavligt talat, abo där sprack masken
Det är du som är nervös och snart känner dig dum och skamsen